5 Dager Utforske San Juan Islands, Washington

Vi har ønsket Å besøke San Juan Islands, Washington i lang tid — selv før vi flyttet Til Washington state. San Juans er en samling av øyer nord For Seattle, WA.

Vi begge elsker øya reise. Uansett øya, besøke en øy betyr at du la alt bak. Tempoet går sakte og du kan slappe av. San Juan Øyene er ikke annerledes. De kan bare være en time unna, men i det øyeblikket du går inn på en av øyene, du er på øya tid.

Sjekk ut vår kjekk Liten Google kart som viser deg overalt vi gikk så du kan besøke deg selv. Det fungerer bra på en telefon.

Hvordan Komme Til San Juan Islands

Komme Til San Juans er gøy. Du kan komme dit med ferge eller med et lite fly. Denne gangen stolte vi på fergesystemet og var så glad for at vi gjorde det. Det betydde at vi kunne ta vår bil, som var nyttig når du utforsker øyene. Det ga oss også den mest fascinerende turen — fergeturer er magiske I San Juan Islands.Det er fire hovedøyer I San Juans-San Juan Island, Orcas Island, Lopez Island og Shaw Island. Denne gangen tilbrakte vi tre netter på Spekkhoggere og en natt På Lopez. Jeg ville lyve hvis jeg sa det var nok tid, vi begge kan ikke vente med å gå tilbake.

Siden vi bor I Walla Walla, WA, vi kjørte til fergeterminalen I Anacortes-ca 5 timer for oss. Derfra kjørte vi på en ferge og seilte bort Til Orcas Island. Turen tar rundt 50 minutter, og hvis du er på fergen i løpet av dagen, utsikten er uendelige.

pro tips: sørg for at du reservere fergen tid, spesielt i travlere tider som sommer og helger. Det er gratis å reservere, og du kan gjøre det online her.

Utforske Orcas Island, Washington

for våre to første nettene, vi bodde på en søt Liten Airbnb I den lille byen Orcas På Orcas Island (her er noen reise kreditt for din første tur!). Airbnb var bare opp veien fra fergeterminalen som ga oss spennende utsikt over fergene som de kommer og går. Jeg har en ting for ferger, har du lagt merke til? Adam fant faktisk meg en skjorte som leser «jeg tror på ferger.»Jeg vil ha den skjorten.

uansett, vår første dag var en morsom en. Vi gikk på fergen-det er gratis for turgåere – og seilte gjennom øyene til Friday Harbor På San Juan Island. Ca 5 minutter inn i turen, vi hørte musikk.

Hvis den eventyrlignende utsikten fra fergevinduene og selene som spratt inn og ut av vannet rundt oss ikke var nok, begynte en strykekvartett å opptre. Bare magisk. Dette skjer ikke hele tiden, men wow var det spesielt. Det bare så skjedde at vi var der under Orcas Island Chamber Music Festival.

jeg kunne ha bodd på den fergen hele dagen, men det var på tide å utforske Friday Harbor. Friday Harbor ferry landing kommer deg rett inn i byen hvor du finner mange restauranter, butikker og kafeer. Vi stoppet i to små kafeer mens vi var der. Cafe Demeter På Nichols Street var sjarmerende og hadde mange deilige godbiter å velge mellom. Jeg plukket opp en ingefær cookie Og Adam gikk for en croissant.

nydelig friday harbor på san juan island

tvers over gaten stoppet vi inn i cynthia ‘ s for en kaffe å gå så vel som en annen godbit (jeg kunne ikke hjelpe meg selv). Bevæpnet med kaffe, vi vandret rundt i byen passerer så mange små butikker og restauranter.Et stopp på Pelindada Lavender Shop er et must — du vil ikke tro hvor mange måter de har tenkt å bruke lavendel. Vi kjøpte noen urter De Provence som vi bruker når steking grønnsaker samt deres lavendel hydrosol som jeg bruker som en naturlig renere for kjøkkenet (jeg elsker spesielt det for skjærebrett). Etter en rask lunsj på Cask and Schooner hoppet vi tilbake på fergen for å komme tilbake til Orcas.

Har du noen gang vært glamping? Vi gikk glamping På San Juan Island og elsket Det. Klikk over for å se hvor vi bodde og hva vi gjorde mens vi var der.

San Juan Islands, Washington
Hjort Havn, Orcas Island

Vi hadde en middagsreservasjon på restauranter i nærheten av rosario resort & spa Restauranten er en del av et nydelig feriested med en ganske spektakulær utsikt. Maten var utmerket og nøye hentet fra lokale bønder og produsenter-jeg elsket spesielt rigatoni med hus-laget pasta og lammesaus. Vi har også falt pladask for deres cocktailmeny. Jeg bestilte Northern Exposure cocktail som hadde vodka, gin, jasmin, Samish bay gresk yoghurt, dill og lime. Jeg vet det kan høres litt rart, men jeg sverger, det er en av de beste cocktails jeg noensinne har hatt.

Nord Eksponering Cocktail Fra Rosario på Orcas Island's on Orcas Island
Nord Eksponering Cocktail Fra Mansion Restaurant På Rosario Resort Og Spa, Orcas Island

på vår tredje dag sjekket Vi Inn SeaStar-områder i eastsound Eastsound er et absolutt must besøk. Det er en liten by bare pakket til randen med kaffebarer, restauranter og butikker. Brunbjørn Baking var en umiddelbar favoritt. Kaffen var utmerket, og jeg kunne tilbringe timer å snakke om hvor utrolig bakverk så ut.

) og plukket opp en smoothie. Derfra kjørte vi litt lenger rundt øya For Å se Moran State Park. Det er en nydelig park full av stier. Vi kjørte opp Til Mt. Grunnloven, som er Den høyeste toppen I San Juans. Utsikten var fantastisk på toppen.

Nydelig utsikt Over San Juan-Øyene, Washington fra Mt. Grunnloven
Nydelig utsikt Over San Juan Øyene Fra Mt. Constitution

På vei tilbake fra parken stoppet vi inn i et lokalt bryggeri. Vi ble forelsket umiddelbart, det heter Island Hoppin ‘ Brewery og hadde mange alternativer på trykk. Vi bestilte en prøve brett og nippet sammen med lokalbefolkningen.

Øl Sampler Fra Island Hoppin Bryggeri På Orcas Island
Øl Sampler Fra Island Hoppin’ Bryggeri På Orcas Island

etter en annen stopp i Brunbjørn (jeg fortalte deg vi falt i kjærlighet), brukte vi litt tid på hotellet vårt suite. Sea Star Lofts ligger midt I Eastsound og har til og med et par suiter med utsikt over vannet. På rommet vårt var det et komplett kjøkken med alt du trenger.

Den kvelden sjekket Vi Ut Barnacle. Dette kan v re en av vare favorittstopp pa Orcas. Det er nedover gaten Fra Sea Star, så vi gikk. Det er koselig og innbydende. Listen over håndlagde cocktailer tok oss en stund å se gjennom(alt hørtes så deilig). Vi endelig gjort våre valg og bestilte en ost tallerken med lokale spiser å gå sammen med våre drinker.

cocktailer, ost og charcuterie fra barnacle på orcas island

neste dag, før du drar til lopez island, hadde vi brunsj på new leaf cafe. Jeg bestilte krabbekaker Benedict Og Adam gikk med en enkel frokost med egg, bacon og toast. Det var alt deilig og utsikten over innløpet gjorde alt smaker enda bedre.

Lopez Island, Washington

vår siste natt I San Juans var På Lopez Island. Det er roligere Enn San Juan og Orcas islands, men like interessant. I det øyeblikket vi gikk av fergen, dro vi Til Sunnyfield farm hvor de heve geiter og gjøre de mest delikate oster og yoghurt. Hvis Du er På Lopez, stoppe inn i en lokal gård stand eller to er et must. Sunnyfield har en åpen de fleste dager, så stopp inn, du vil ikke angre på det.

Pro Tips: Lopez Island har mange gårder og gårds stands. Ta med kontanter sammen siden ikke alle har kredittkort maskiner. Her er en liste over lokale gårder å utforske.

den kvelden vi sjekket Inn Lopez Farm Cottages og jeg må fortelle deg, vår hytte var en av de vakreste stedene vi har bodd på en stund. Det er utrolig stille (annet enn sauer, hjort og kaniner hopper rundt). Det er en peis i hytta og enda en badestamp under store furutrær.

Vår Hytte På Lopez Farm Cottages-vi elsket det!
Vår Hytte På Lopez Farm Cottages – vi elsket det —

Vi kunne ha bodd rundt hytta vår i flere timer, men vi hadde en middagsreservasjon På Ursa Minor. Alt Om Ursa Minor var gjennomtenkt. I det øyeblikket du går inn, føler du deg velkommen. Jeg elsket de store vinduene med utsikt over vannet, så vel som de utrolige bjelkene overhead. Chef Nick Coffey ‘ s meny var fantasifull og tok vare på kilden så lokalt som mulig. Vi ble forelsket-den vakre innredningen — fantasifull meny og lokalt (selv mikro lokalt) hentet ingredienser. Det blir ikke mye bedre. Ser du det bildet? Bare nydelig.

En Titt Inne Ursa Minor På Lopez Island

vi bestilte en rekke retter. To favoritter var øya grønn salat med geitfeta, druer og oliven. Det var så bra, jeg skulle ønske jeg hadde det hver dag. Vi bestilte også laks med dyrket krem, rødbeter og grønne jordbær. Vi elsket det. Dessert gjorde oss også glade. Deres hay iskrem var involvert, og det var fantastisk.

laksen med kultivert krem, rødbeter og grønne jordbær Fra Ursa Minor På Lopez Island
laksen med kultivert krem, rødbeter og grønne jordbær Fra Ursa Minor på Lopez Island

Etter en så utrolig fin dag.middag, vi dro tilbake til hytta vår. Neste morgen, etter en kaffe Fra Isabel, vi sakte meandered til fergeterminalen for å gå hjem.

Hva en tur! Vi kan ikke vente med å gå tilbake. Neste gang, vi ønsker å komme i vannet og gå kajakk. Kanskje til og med kajakk med hvaler (whoa). Hvalsafari På San Juan-Øyene er et must. Det er så mye Å gjøre, se og spise I San Juan Islands, jeg tror vi kan bare gjøre Det til en årlig ekspedisjon.

Disclosure: både hoteller, Seastar Lofts og Lopez Farm Cottages vert våre losji under vår tur. Rosarios var veldig snill og vert vår middag. Ursa Minor også ber vert oss til middag. Vi vil gjerne takke Visit San Juan Islands (spesielt Barbara) som bidro til å sette vår tur sammen og introduserte Oss Til San Juans. Vi jobber bare med bedrifter som vi elsker og bare dele forslag som vi vil oppfordre venner og familie til å nyte. Alle meninger er våre egne.

hvis du likte dette så følg Oss På Instagram. Vi deler massevis av ekstra bilder og videoer når du reiser pluss at du får se vår foodie side!

Artikkel oppdatert, opprinnelig postet November 2017.