Album Review: Green Day-tatăl tuturor nenorociților

Data lansării: 7 februarie 2020

de obicei, știi la ce să te aștepți de la un album Green Day: imnuri punk rock punchy cu riff-uri hohotitoare, producție mare și baladă ocazională. Deci, când trupa a renunțat la” tatăl tuturor ” în septembrie, a fost un șoc pentru sistem. De ce sună ciudat? Unde e gălăgia, în fața ta Green Day pe care o știm? Ce naiba face Billie Joe cu vocea lui? A luat tot ce știam despre trupă și a aruncat-o pe fereastră. Acesta a fost doar începutul a ceea ce este până acum cea mai ciudată eră a trupei. Dar nimeni nu ar fi putut ghici că ne-ar oferi una dintre cele mai distractive și diverse înregistrări din ultimii ani.

Green Day și-a aruncat propriul set de reguli asupra Tatălui tuturor nenorociților. Nu există melodii în mai multe părți, nu există balade din inimă, iar „sunetul clasic Green Day” este minimizat. În schimb, ne oferă un disc scurt și dulce inspirat de dragostea lor pentru Motown soul, rock n roll-ul anilor 60 și rock-ul murdar de garaj. Și este o plimbare sălbatică. Cronometrând la 26 de minute, melodiile sunt rapide, energice, optimiste și, uneori, neașteptat de sumbre. În timp ce single-urile ” Oh da!”și” Fire, Ready, Aim ” sunt cele mai slabe puncte de pe album, restul albumului este nestingherit, groovy rock n roll.piesa „Meet Me on the Roof” are un leagăn irezistibil de rock n roll, în timp ce” Sugar Youth „este cel mai aproape de” classic Green Day”, cu chitare frenetice și energie pummeling greu de ținut pasul. „Take the Money and Crawl” este un banger de rock de garaj neglijent, cu o mulțime de atitudini, în timp ce „Stab you In the Heart” răsună stilul bouncy al rock-ului anilor ‘ 60, chiar dacă sună suspicios similar cu „Hippie Hippie Shake).”În timp ce unele piese sunt mai bune decât altele, nu există o singură pistă care să poată fi ignorată. Melodiile pot avea vibrația” fuck everything, let ‘s party”, dar există încă un întuneric ascuns sub chitarele răcnitoare și canelurile optimiste.în interviurile recente, Billie Joe a spus că noul album nu vorbește despre politica americană și, deși niciuna dintre melodii nu se ocupă direct de el, influența sa se simte peste tot pe disc. Antemicul anilor ‘ 70 influențat de rock „Oh da!”se ocupă de obsesia ecranului societății și face referire la împușcăturile școlare. „Graffitia” sună luminos și vibrant cu leagănul său Motown, dar vorbește despre brutalitatea poliției și orașele din centura de rugină care își pierd identitatea. Armstrong devine straniu morbid pe hip hop inspirat ” Junkies On a High „ca el contemplă dacă el este următoarea” tragedie rock n roll.”Chiar și piesa de titlu face referire la sentimente de paranoia și anxietate. Green Day nu ignoră ceea ce se întâmplă în lume. Mai degrabă, sunt conștienți de asta, dar vor doar să ia o pauză de furie și îngrijorare și să danseze puțin.

aceasta este recordul de zi Verde necesar pentru a se revigora. Au trăit în umbra Idiotului American timp de 15 ani și se simte ca și cum în cele din urmă au renunțat să încerce să se potrivească cu succesul său. Nu fiecare album trebuie să fie o afacere grandioasă cu epopee de nouă minute, comentarii politice mușcătoare și balade din inimă. Asta înseamnă că nu există un alt record epic în ele? Nu, doar că nu e în ele acum. Acum, este doar o muzică rock neabătută care este rapidă, aprinsă și furioasă. Se pare că se distrează. Asta nu înseamnă că albumele lor anterioare sunau necinstite, dar adesea sufereau de încercarea de a-și depăși cele mai populare albume.

defalcarea secolului 21 i-a văzut refăcând ideea operei rock cu rezultate mixte. Trilogia a fost o încercare exagerată la un album rock lipsit de griji, neglijent, care a suferit de prea multe melodii subpar. Revolution Radio a fost o revenire la” classic Green Day ” și, deși este un album grozav, s-au lipit de propria lor formulă. Nu e cazul aici. În loc să-și arate influențele punk rock, își evidențiază dragostea pentru Motown, The Beatles, soul și chiar un pic de hip hop. Se pare că nu ar trebui să funcționeze, dar funcționează și este fantastic. Melodiile sunt punchy, tare, și un moment bun fund.

albumul arată Green Day mergând într-o direcție diferită și este revigorant. Este inovatoare? Nu, dar nu asta e ideea. Nu și-au propus să schimbe fața muzicii rock (din nou). Au vrut să se distreze și să-și asume câteva riscuri. Este un sunet pe care l-au sugerat anterior cu proiecte precum The Longshot și Foxboro Hot Tubs, dar este încă distinct Green Day. 34 de ani în cariera lor este minunat pentru a vedea trupa este încă dispus să ia șansele și se agită lucrurile, chiar dacă nu este un hit cu toată lumea.

tatăl tuturor nenorociților nu este un disc perfect și nu ține o lumânare pentru celelalte albume ale lor, dar la naiba este un moment bun. Timp de 26 de minute de inimă, Green Day vă cere să vă lăsați deoparte grijile și să vă petreceți cu ei. Și cântecele răgușite fac greu să le reziste. Lungimea sa scurtă îl face ușor pentru ascultări repetate, dar, de asemenea, te lasă nemulțumit uneori. Chiar când începi să intri în cântece, s-au terminat înainte să-ți dai seama. Totuși, este discul scuzzy party pe care au încercat să-l facă în 2012 cu trilogia, cu excepția celor mai concentrate. Albumul nu este pentru toată lumea, dar dacă sunteți dispus să lăsați deoparte așteptările dvs. despre cum ar trebui să sune Green Day, sunteți într-o plimbare pe cinste.

imagini similare:

Ziua Verde – tatăl tuturor nenorociților
  • recenzia noastră