15 Nejlepších Kytarových Zesilovačů Pod 300 Dolarů (2020 Recenze)

Společný pro nás všechny kytaristy začátečníky i staří hráči. Neexistuje nic jako pocit přijetí nového zařízení a jak se říká v našem zvoleném oboru nástroje, tam je vždy prostor pro jednu, více, nebo aby se jeden, jsem se může přidat. Zda je pro šplhat novou kytaru k odběru, stompbox snad být přidány na pedálnici, a samozřejmě, kytara zesilovač použít pro konkrétní účel práce.

ve světě kytarových zesilovačů funkčnost vždy splňuje účel a velikost zesilovače je ve skutečnosti kategorií. Takže v tomto případě, nakupování za malý zesilovač s vážnými tóny, flexibilitu a může být dost nahlas, aby výrazně využít pro domácí praxi, jam sessions v nižší objemy a také jsou studiové nahrávky a někdy může být vhodné velikosti kytara zesilovač s sebou na malý místa na koncert.

v tomto rozpočtu se hráči již mohou bavit výběrem zesilovače na vysoké notě, které pocházejí od značek nejznámějších v oboru pro svou technologii zesílení. Volby combo a head amps tyto značky nabízí sahá od obvodů na bázi polovodičových zesilovačů, featured pack hybridní modelování zesilovače a všechny ventil poháněný zesilovač, které jsou za rozumnou cenu, aby si, že čistý vintage zvuk.

takže na závěr, pokud chcete něco kompaktního a zesilovač, který nikdy nebude odsunut na vedlejší kolej, i když se rozhodnete v blízké budoucnosti upgradovat na masivní znějící zesilovač. Menší zesilovač, který dnes vlastníte, bude i nadále nabízet tento druh použitelnosti a trvalé hodnoty.

Affiliate Disclosure

constantinecruz.com je účastníkem programu Amazon Service LLC Associates. Jedná se o affiliate reklamní program navržen tak, aby webové stránky prostředky, jak vydělat peníze tím, že reklamní produkty odkazem na Amazon.com.

tento příspěvek obsahuje placené odkazy: pokud návštěvníci webu používají odkazy k nákupu položek. „Jako Amazon Associates vydělávám z kvalifikačních nákupů“ bez dodatečných nákladů pro vás. Dozvědět se více

ZT Lunchbox Zesilovače Junior

ZT Lunchbox Zesilovače Junior
  • 35 wattů třídy D napájení mini kytara zesilovač
  • 5″ palců zakázku navržený reproduktor
  • Sídlí v uzavřené skříni
  • Ovládání na horním panelu skládající jsou hlasitost, gain, tone ovládací prvky pro prolnutí-v klasické i moderní tóny
  • Přepínatelné spustit na 115V na 230V
  • napájení a daisy řetězec 9V pedály
  • zadní panel se skládá z power On/Off vypínač, výstup na sluchátka, aux-in, speaker On/Off, 12V DC v a 9V DC

Vede cesta pro našeho seznamu nejlepších kytarových zesilovačů ve tři sta dolarů rozpočtu rozsah, je tento pro-třída mini přenosný zesilovač ze ZT nazývá ZT Junior Lunchbox. Tento zesilovač může běžet na zásuvce 115V až 230V a při cestování autem může být napájen pomocí volitelného akumulátoru ZT prodávaného Samostatně s zesilovačem nebo kabelem adaptéru do auta. Pokud jde o velikost a přenositelnost, Junior zabírá žádný prostor umístit kdekoliv, zatímco znít skvěle, a nesmíme zapomenout zmínit, že má také 9V výstupní výkon daisy řetězec své oblíbené pedály bez zásuvky.

Tento amp možná malý a vypadá jako hračka na první pohled, ale to desktop zesilovač může punč 35 wattů třídy D pohonem na jeho 5″ palcový reproduktor umístěn v uzavřené skříni. Ovládání pro zesilovač jsou umístěny na horní panel skládající se pouze objem, zisk, tón ovládací prvky, které jsou velmi jednoduché ovládání pro hráče, aby směs-v klasické a moderní tóny. Junior nemusí mít vysokou výstupní kapacitu svého velkého bratra 200 w ZT Lunchbox, ale to může ještě dát ven bohaté tóny, a překvapující množství z objemu pro úspěšný den praxe.

Yamaha THR10II

Yamaha THR10II
  • 20 wattů desktop kytara zesilovač
  • 2×3.1″ palců reproduktor
  • Robustní a stylové pouzdro
  • 15 kytarových amp modelů, 3 bass amp modely, 3 mic modely pro akustické-elektrika a tv s plochou voicings
  • Efekty s amp jsou chorus, flanger, phaser, tremolo, echo, echo/rev, jaro reverb a hall reverb
  • 5 uživatelské paměti a vestavěný chromatická ladička
  • Horní panel ovládací prvky jsou amp, gain, master, bass, middle, treble, efekt echo/rev, kytara výstup, audio výstup, uživatelská paměť a spínač tap/tuner přepínač
  • Nástroj vstup, aux-in a výstup pro sluchátka

přijít na sweet spot pomocí koncertní zesilovač pro praxi může být hlasitý, a všichni víme, že stále existují určitá omezení hluku, který můžeme přinést uvnitř domu. Takže s tím na mysli, aby zvážila, kytara hráči, jako jste vy a já bude potřebovat nějaký druhý zesílení, aby nás nechal pokračovat ve hře, a co lepší způsob, jak to udělat, je pomocí nějaké malé combo amp, nebo s off-stage desktop amp, jako to, co Yamaha v jejich THR-line.

THR zesilovače, který zahrnuje nyní Yamaha THR10II jsou dobře promyšlené desktop nahrávání zesilovače, které mohou dát hráči hodně vyhledávané tóny a jsou dodávány v měkčí svazky. Všechny modely řady THR10II má něco jiného nabídnout, stejně jako ty, které přinesl populární THR10(V. 2) a menší THR5(V. 2), a dovolte nám zmínit i extrémní high-gain komíny z THR10X, THR5A pro silent kytary nebo akustické, elektrické kytary, a poslední, ale ne nejméně, THR10C, které mohou produkovat hand-wired boutique zesilovače zvuků.

Orange Crush 35RT

Orange Crush 35RT
  • 35 watt kytara combo zesilovač
  • 1×10″ palců vlastní hlas svět reproduktoru
  • Sídlí v legendární orange rámeček obrázku skříňka s tkané gril hadříkem
  • 2 kanál zesilovač pro čistý a vysoký zisk tóny
  • Ovládací prvky jsou přepínač channel, čisté a špinavé kanál se samostatným volume knoflíky, 3-pásmový EQ treble-mid-bass a gain control
  • S vestavěným jaro reverb efekt a chromatická ladička
  • Sada vstupní/výstupní konektory pro sluchátka a zdroj zvuku, aby hrát spolu s doprovodné stopy

Orange Crush série zesilovačů je zvažován mnoho kytaristů tam jako jeden z nejlepších ne-li nejlepší plug and play solid state zesilovače dostupné na trhu dnes s přátelsky nízkou cenu. Tlačenice modelů začíná s 3 watt baterie Rozdrtit Mini následuje Crush 12 a Rozdrtit 20, později Oranžové rozhodl udělat upgrade na sérii přidáním Crush 20RT a Crush 35RT, že oba mají vestavěný digitální spring reverb a chromatická ladička udržet svou kytaru v perfektním hřišti pořád.

mezi vyjmenovanými zesilovači Crush je Crush 35RT příznivě nejlepší volbou a dokonale zapadá do tohoto rozpočtu. Tento zesilovač je 35 w solid state kombo, zesilovač s 10″ palcový vlastní hlas svět reproduktoru umístěna v legendární orange rámeček obrázku skříňky s koš tkát kryt reproduktoru a vždy byla součástí každého orange zesilovače výrazné hlavní funkce.

dobrý klasický zvuk dvoulůžkový pokoj s oddělenými postelemi kanálový zesilovač je vytočil-in pomocí své samostatné hlasitosti pro čisté a špinavé kanál mix s gain control, 3-pásmový EQ, bass-mid-treble a digitální spring reverb. Zesilovač také přichází s sluchátka venku uklidní, aux-in, hrát s doprovodnou stopu, a plně vyrovnávací paměti, nízká impedance efekty smyčku, která umožňuje pro libovolný počet efektů a kabely opravovaná mezi zesilovač je vstupní a výstupní sekce bez obětování tón.

Laney LG35R

Laney LG35R
  • 35 wattů, solid state kytara zesilovač
  • 1×10″ palců custom-navržený reproduktor
  • Černá skříň s černým gril hadříkem
  • 2 kanál, kytarové combo zesilovač S čisté a overdrive kanály
  • řízeno volume, drive, master, přepínač scoop pro klasické Britské získat tón, reverb efekt a 3-pásmový EQ, bass, střední a treble přinést řadu tónů v čistém a když na overdrive
  • Přidána funkce na této amp jsou CD vstup pro audio zdroj, pedál, rozšíření reproduktor jack a konektor pro sluchátka výstup pro intimní tréninků

LG série zesilovačů tím, Laney, které zahrnují LG35R combo jsou zaměřena speciálně pro kytaristy na jejich počáteční fázi hraní tím, že jim nabízí jakousi zesílení objevovat jejich vlastní osobní tóny, aniž byste museli vyprázdnit své kapsy. Tento konkrétní model zde uváděný, kombinovaný zesilovač LG35R 35 watts s vestavěným reverb je již nejhlasitější v řadě LG. Je to hlavně proto, že ve srovnání s ostatními dvěma modely, lg12 a LG20R, které přicházejí také s reverb efektem, mají oba tyto zesilovače nižší příkon.

Laney LG35R je design s 10″ palcový, vlastní-navrženy, reproduktor umístěn na pevné otevřené zadní skříň skončil v černý tolex s koš tkát kryt a vyztužené pevné plastové rohy. Pro spolehlivé dodávky, zesilovač je na cue pomocí své čisté a overdrive kanály řízené hlasitosti, master a global bass, střední a výšek 3-band EQ, aby přinést řadu tónů v čisté a až na overdrive. Přidané funkce na tento zesilovač je radikální scoop switch pro klasické Britské získat tón, CD vstup pro audio zdroj, pedál, rozšíření reproduktor jack a konektor pro sluchátka výstup pro intimní trénincích.

Randall RG80

Randall RG80
  • 80 wattů, solid state kytara zesilovač
  • 1×12″ palců reproduktor
  • Dům na robustní skříň se vztahuje v černé tolex s ocelovým plotem kryt reproduktoru
  • 2 kanál, kytara zesilovač s odděleným zisk a ovládání hlasitosti, 3-band EQ bass-mid-treble, presence knoflík a bulit-in reverb
  • má výstup na sluchátka, stereo média vstup, reproduktor emulovaný XLR přímý výstup s ground lift, footswtich, rozšíření reproduktor a FX loop send/return

Stravování pro hráče v říši hrát hard rock a všechny formy z kovu. Randall nabízí svou verzi malé dva kanál solid state amp, který v podstatě přiklánět k tyto druhy žánr hudby, který ostatní kytarové zesilovače pravděpodobně nejsou postaveny, aby tak učinily. Je to hlasitý 80 wattový zesilovač s kanálem s vysokým ziskem, aby při hraní overdriven neztratil potřebnou svalnatost. Zatímco typ clean kanál nabízených amp je poutavý jasné, s trochou váhu na celkový pocit na zvuk zůstane agresivně kouše v rockin dům.

nyní pro rychlé spuštění ovládacích prvků a funkcí kombinovaného zesilovače Randall RG80. Tento zesilovač je dům na robustní skříni pokryté černým tolexem s ocelovým plotovým krytem reproduktoru, který chrání zesilovač 12 “ palcový reproduktor. Ovládací prvky jsou umístěny na předním panelu pro snadný přístup na dva kanály, gain a master volume knoflíky, stejně zesilovače, 3-pásmový EQ, bass-mid-treble, presence knoflík a jeho bulit-in reverb. Amp také obsahuje ve své rysy, výstup na sluchátka, stereo média vstup, reproduktor emulovaný XLR přímý výstup s pozemní výtah, footswtich a FX smyčky zvládnout nejodpornější pedálů.

Peavey Vypyr VIP 2

Peavey Vypyr VIP 2
  • 40 wattů kytara modelování zesilovač
  • 1×12″ palců custom vyjádřil modelování reproduktor
  • 36 modelů zesilovačů zachytit jako mnoho tónů, které chcete
  • 26 celkem palubní zesilovač přístupné účinky
  • 12 zesilovač přístupné stompbox modely plus delay reverb a wa
  • Použít až 5 efektů současně
  • On-borad looper, tap tempo a chromatickou tuner
  • konektor pro Sluchátka, aux-in jack, midi-audio record out a USB port připojit do počítače
  • … A mnoho dalších

Nahrávek zasedání, aniž by museli opustit pohodlí svého domova a hrát na všechny smyčcové nástroje část pomocí jediného kytara zesilovač je snadné, stejně, které jsou cenově dostupné Peavey Vypyr VIP 2.Tento modelovací génius zesilovače je první svého druhu, který obsahuje elektrickou kytaru, basová kytara, modely zesilovačů akustické kytary atd.

Tento inovativní kytara zesilovač je řízen transtube analogový obvod, v kombinaci s 32-bit plovoucí bod SHARC procesory pro vytvoření modelování zesilovače, které zní jako skutečné trubice zesilovač. WYSIWYG kontroly (co je viz je co dostanete) našel na předním panelu je přímé směrování-v zvuky pro všechny tři nástroje, který se skládá z 24 elektrická kytara modely, 6 akustických modelů, a 6 bass modely. Další funkce, které přichází s amp jack pro sluchátka, midi-audio record out, aux-in jack a USB port připojit do počítače pro záznam a přístup k Vypr upravit software.

Přidání Katana-50

Nejlepší Kytarové Zesilovače Pod $300
  • 50 wattů kytara modelování zesilovač
  • Vlastní 12″ palců reproduktor
  • 1. bod na ovládacím panelu je 5 unikátních amp znaky dial-in a clean, crunch, olovo, hnědá amp, a má akustický kanál s zisk a ovládání hlasitosti
  • 2. bod na ovládacím panelu je 3-pásmový EQ, bass, střední a treble
  • 3. bod na ovládacím panelu je přizpůsobitelné efekty
  • 4 bod a konečný bod na ovládacím panelu je spínač On/Off, master volume, tone nastavení a řízení výkonu v pohotovostním režimu 0,5 W, 25W a 50W

hledáte kytarové kombo, které mohou vyrábět různé zvuky z různých zesilovačů a přichází připraven nabitý palubní digitální efekty prostě baví hrát si s multi-efekty procesor. Protože pokud je to, co chcete na zesilovač, toto modelování amp od Šéfa, Katana-50 a jeho další stěžejní modely Katana linka je vše, co kdy budete potřebovat. Tento zesilovač je tiché světlo ve srovnání s trubkovým zesilovačem a polovodičovým zesilovačem díky počítačové technologii a použití čipů k využití velícího zvuku všech velkých zesilovačů, které před ním přišly.

s výkonem 50 wattů a vlastním reproduktorem 12 palců může Katana-50 snadno dodat tóny hodné koncertů pro domácí hraní, kapelu, malé koncerty a perfektní zesilovač pro studiové nahrávky. Efektivní design a inovace, přináší na stůl začíná s pěti unikátní amp znaky dial-in a clean, crunch, olovo, hnědá amp, a má akustický kanál pro akustickou elektrickou kytaru. Kromě toho je zesilovač plně nabitý obrovským výběrem přizpůsobitelných efektů a konfigurací směrování efektů pouhým použitím softwaru editoru Boss Tone Studio.

Také se nachází na horním panelu amp formovat další zvuk jsou vyhrazené ovládání zisku, EKVALIZÉRU a efektů ovládací prvky pro plynule nastavení nebo rychle nahradit účinky použití. Dalšími hlavními funkcemi jsou vzpomínky na Nastavení tónu pro ukládání a vyvolání všech zesilovačů a nastavení efektů, které jste již nakonfigurovali.

Vox VT40X Valvetronix

Vox VT40X Valvetronix
  • 40 wattů kytara modelování zesilovač
  • 1×12″ palců standardní reproduktor
  • 1x12AX7 trubice preamp sekce
  • Všechny černé motiv Vox skříňka s klasické kuře, plot, gril a kuře knoflíky
  • Horní panel nad ovládací prvky jsou model amp selector, gain, volume, 3-pásmový EQ, bass-mid-treble,, úroveň výkonu a zapnutí/Vypnutí
  • Horní panel níže ovládací prvky jsou uživatelské programy, efekty volič, hodnotu 1 a hodnotu 2
  • Zkreslení posun a třídy, tlačítko se změní na pocit ze zvuku
  • Vestavěný tuner
  • Nástroj vstup, aux-in, sluchátka out, pedál a USB připojení

Další modelování zesilovač připojit se k našemu seznamu, který bude za hráče, který je načten s realistické amp modely na hraní a má řadu oftenly používaných efektů uložených na jeho paměťové banky je Vox VT40X kytara modelování combo zesilovač. Toto modelování amp je unikátní svým konkurentům za to, že 12AX7 trubice preamp sekci, která funguje dobře, bok po boku s amp je virtuální prvek technologie power motor, který obnoví napájení trubice reakce digitálně a konce produktu, budou hráči obdrží více dynamické trubka jako zvuk.

získat lepší pohled na Vox VT40X, všechny tři VTX zesilovač modely zahrnují VT20X a VT100X od Vox jsou umístěny v podobné těsně uzavřené skříně s slavný diamant gril potah v černé dodat ohromující ohlas a lepší basovou odezvu. Pro ovládací prvky, jsou stále úplně stejné pro každého zesilovače se nachází na horní část se skládá z otočné knoflíky pro gain, volume, 3-pásmový EQ, bass-mid-treble, amp model selector, a pressable tlačítek vyberte banku, kam chcete uložit předvolby a účinky řízení.

Další užitečné funkce předvídat, že přijde spolu s zesilovače jsou vestavěné tuner, atenuátor spínač, aux-in jack, sluchátka a USB připojení pro snadnou integraci zesilovač s PC, Mac, nebo dokonce iOS a Android platformy, a také přístup k nové Vox Tón Místnost software přizpůsobit stávající amp modely, předvoleb a efektů sami.

Monoprice 611815 Kytara Trubice se Seznamem Zesilovač

• 15 w kytarové trubice se seznamem zesilovač
  • předzesilovač 3x12AX7 trubky a 2xEL84 trubky pro napájecí bod
  • 1×12″ palců Celestion reproduktor, aby se zasadila jasnější zvuk
  • Sídlí v základní a klasický styl kabinetu s grilem tkaniny
  • Přední panel ovládání gain, master volume, tone, 3-band EQ bass-mid-treble, originální jarní reverb efekt a 1W do 15W vypínač
  • Na zadním panelu FX loop, footswitch a reproduktor pro připojení skříně

jste Připraveni dostat své nohy mokré a chtějí slyšet, jak bude zvuk hrát s all trubice se seznamem zesilovač, ale jediná věc, která vás drží zpátky, je omezený rozpočet. No to je čas, aby, že si myslel, že za a tady je to dobrá zpráva, že si vlastně můžete, aniž by vytáhl obrovské částky z úspor v bance s Monoprice trubice se seznamem zesilovač.

Tento 15 watt zesilovač je spot-on v poskytování vynikající trubice kvalitní tón s využitím třemi 12AX7 předzesilovače trubky, a v jeho výkonové části páru EL84 trubek, které mohou produkovat masivní hlasitý zvuk. Zesilovač je také vybaven 1×12″ palců Celestion reproduktor, aby se zasadila jasnější zvuk a má originální jarní reverb efekt, který je poměrně nejbližší můžete najít, umístěné na drahé trubice zesilovače.

Operační zesilovač je pomocí jeho ovládací prvky na čelním panelu vyladit celkový tóny tvoří zisk, master volume, tone a 3-band EQ bass-mid-treble i tvar zvuku. Další funkce, která dělá to úžasný balíček je přítomnost FX smyčky chcete-li vložit efekty mezi preamp a power amp sekce pro univerzálnější zvuk, atenuátor tlačítko hrát v 1 watt nebo celých 15 watt, reproduktor pro připojení skříně, a on/off nožní spínač pro reverb.

Bugera V5 Infinium

Bugera V5 Infinium
  • 5 wattů všechny trubice řízený kytara combo zesilovač
  • 1×8″ palců Turbosound reproduktor
  • Dobře navržené boutique styl bydlení
  • 1x12AX7 preamp trubice a 1xEL34 napájení trubice
  • Přední panel ovládací prvky jsou gain, tone, volume, reverb a On/Off vypínač
  • Revoluční Infinium trubky život multiplikátor, který prodlužuje životnost drahých power trubice až 20 krát
  • Reproduktor, výstup pro sluchátka a atenuátor spínač 0.1 W, 1W a 5W

Většina tube combo zesilovače se stal dražší, když mají mnohem vyšší výkon, příkon, který dělá amp zvuk čistší, větší a mnohem hlasitěji. Pak se k tomu přidávají vestavěné funkce, které přijdou také se zesilovačem, který ještě více dává peníze navíc na účet. Nicméně ne v tomto případě s Bugera V5 Infinium, který začíná zcela nový v rozmezí dvou set dolarů a pravděpodobně může dostat ještě nižší na použitém trhu.

uvnitř Bugera V5 Infinium kytara combo zesilovač zjistíte, 1x12AX7 předzesilovač trubice, a jeden EL34 trubky na jeho výkonová část, která dává amp 5 wattů napájení a všechny kultovní všechny ventil tóny. Pro přidané funkce a všestrannost na zvuk, to může produkovat, tento 5-watt všechny trubice řízený zesilovač funkce 1×8″ palců Turbosound reproduktor, reverb efekt, atenuátor spínače na zadní straně, reproduktor a má revoluční Infinium trubky život multiplikátor, který prodlužuje životnost drahých power trubice až 20 krát za velkou hodnotu.

Blackstar HT-1R MKII

Blackstar HT-1R MKII
  • 1 watt všechny trubice kytara zesilovač
  • 1xECC83 preamp sekci a 1xECC82 trubice na výkonové části
  • 1×8″ palců reproduktor
  • Seznámit všechny černé skříně s hadříkem kryt reproduktoru a Blackstar logo
  • Ovládání amp gain, overdrive vyberte tlačítko, hlasitost, hlas, tlačítko, patentovaný ISF EQ knoflík kanálu tóny z británie na území USA nebo něco v mezi a reverb efekt
  • Horní panel je On/Off Vypínač, napodobit out/výstup pro sluchátka a MP3 line-in
  • Zadní amp jsou nožní spínač, rozšíření reproduktory 4-16 ohm a USB audio

Tam je to obyčejná fráze, které říká, že méně je více, a tam je více, aby být provedeno s méně. Ten výraz jasně popsat další zesilovač a přesně to, co budete se dostat z Blackstar HT-1R. HT-1R je jednoduchý, silný znějící ventil zesilovač prokázat ty nejlepší tóny přímo ve vašich rukou. To je moc lehčí verze HT-5R MKII a HT-20R MKII s přímočaré ovládací prvky sestávají pouze ze gain, master volume, reverb a patentované ISF EQ knoflík kanálu tóny z británie na AMERICKÉ půdě, nebo něco mezi tím.

stejně Jako jakýkoli jiný zesilovače v Blackstar line, HT-1R MKII combo také přichází v HT-1RH MKII hlavu amp formátu se stejnou kontrolu konfigurace a oba přichází s 1xECC83 a 1xECC82 trubice, stereo MP3 linkový vstup, emulovat/headphoneout, 4-16 ohm externí reproduktor použít reproduktor kabinetu, a footswitcht.

Orange Mikro Tmavé

Orange Mikro Tmavé
  • 20 wattů mini guitar zesilovač hlava
  • 12AX7 trubice preamp sekci a pevné státní moci
  • Heavy duty kovové pouzdro
  • Obrovské tóny pouze pomocí master volume, gain a tvar ovládacích prvků
  • konektor pro Sluchátka, Fx loop send/return a reproduktor
  • 8 ohm, minimální impedance 16 ohm na zápas a používejte pouze reproduktorové kabely

Mikro Tmavé je mini zesilovač založený na dobře uznávaném Orange Dark Terror a lze jej považovat za těžší znějící verzi dalšího úspěšného zesilovače od Orange, což je Micro Terror. To je 20 watt high-gain zesilovač s 12AX7 trubice na jeho preamp sekci uzavřené na heavy duty bydlení a má intuitivní tvar ovládací prvky pro masové hladké čisté zvuky křičí špinavé tóny, které mohou být slyšel celé a zaplní celou místnost.

Hraní s tvarem ovládání lze zajistit hladký mid-range na hladké maxima, které se stává ještě výraznější, když začnete přidávat a tlačit získat kontrolu pro více hovězí maso. Mikro Tmavé ve srovnání s Mikro Teroru umožňuje libovolný počet efektů a kabelů, které mají být oprava pomocí efektové smyčky se nachází na zadní části hlavy, která dělá to velmi univerzální pro hráče, kteří se používá spousta efektů. 8 až 16 ohm impedance a používejte pouze správný kabel reproduktoru.

Fender Super Champ X2 HD

Fender Super Champ X2 HD
  • 15 w guitar zesilovač hlava
  • 1x12AX7 trubice preamp sekci a 2x6V6 na výkonové části
  • Best spárován s Fender Super Champ SC112 vlády
  • Hlavní ovládací prvky na amp objemu 1 knoflík pro clean, kanál vyberte, ovládání gain, volume 2, hlas s 16 různými amp typy, 2-pásmový EQ treble, bass, FX nastavení level, FX select s 15 účinky a klepněte na
  • Prvky na zadní straně jsou On/Off vypínač, USB pro snadné digitální připojení, line out, speaker out a nožní spínač

ožije a máte neomezený tóny, které mají být vytvořeny s Super Champ X2 head. Tento zesilovač hlava má 12AX7 trubice na jeho preamp sekci a 2x6V6 na power sekci dvojice dokonale s 1×12″ palců Celestion reproduktor Fender Super Champ SC112 skříně, nebo použít zesilovač kompatibilní s ostatními prostoru stejně. Jedná se o 15 wattový trubkový zesilovač s kompaktním designem a přichází se stejnými užitečnými funkcemi svého protějšku combo, Fender Super Champ X2.

Hlavní ovládací prvky na zesilovač jsou dvě hlasitosti pro čisté a drive kanálu, vyberte kanál, gain control, voice s 16 různými amp typy, 2-pásmový EQ treble, bass, FX nastavení level, FX select s 15 efekty, tap, která dělá Fender Super Champ X2 HD ready pro každou danou situaci. Dalšími funkcemi, které přicházejí s zesilovačem, je USB výstup pro snadné digitální připojení a kanály jsou přepínatelné. 8 až 16 ohm impedance a používat pouze správný kabel reproduktoru.

Randall RD5H Diavlo

Randall RD5H Diavlo
  • 5 w guitar zesilovač hlava
  • 2x12AX7 preamp trubice a 1x6V6 vakuové trubice
  • Všechny černé pouzdro s kovovým grilem a rukojeť
  • Přední panel ovládací prvky se skládají pouze ze zisku, 3-way přepnout ToneStackShift, tone a master volume
  • Speaker out, FX loop send/return a reproduktor emulovaný XLR přímý výstup s pozemní výtah

Aby ne pochyb o tom, 5 wattů napájení na zesilovač může být hodně šťávy pro objem produkce a rozhodně může dodat trochu vintage zvuk jakékoliv kytarista bude milovat mít na zesilovač. Takže z tohoto důvodu, nyní je čas představit příští všechny trubice řízený zesilovač opět přichází Randall, který je RD5H Diavlo jednokanálový zesilovač hlava, který běží na 2x12AX7 preamp trubky a má 6V6 vakuové trubice na jeho výkonové části.

Tento osvědčený zesilovač je dříč k použití pro dlouhé hodiny jam zkoušky a přesto přinést na vrcholu fázi, kdy si zavolat. Ovládací panel je přímé vybojovat tóny sestávají pouze ze gain, tone, master volume a 3-way přepnout ToneStackShift pro mid-range obrys s třídy A diskrétní nástroj na úrovni FX loop a reproduktor emulovaný XLR přímý výstup s umělá zátěž pro tichý provoz a ground lift. 8 až 16 ohm impedance a používat pouze správný kabel reproduktoru.

Marshall DSL1H

Marshall DSL1H
  • 1 watt guitar zesilovač hlava
  • 2xECC83 předzesilovače ventily a 1xECC82 power amp ventily
  • Sídlí v kultovní skříňka s zlatý panel, zlaté knoflíky a Marshall logo
  • Ovládání EQ sekce bass-mid-treble s tone shift, ultra gain oddíl skládající se z gain plus objem, classic gain volume, reverb efekt a kanál zvolte tlačítko
  • Na zadní amp je FX loop send/return, aux-in, emulovaný výstup, nízká spotřeba spínač tlačítko a reproduktor

Sen zesilovač mnoho kytaristů a žádný cizinec když přijde na skvělé kytarové aparatury Marshall nabízí jejich DSL1H zesilovač hlava s palubní reverb efekt, aby dodat to, co hráči říkají Marshall tóny. Tento dvoukanálový zesilovač hlava má 2xECC83 předzesilovače ventily a 1xECC82 power amp ventily, který je připraven rock zalomený-up trubice tóny vhodné pro ty, kdo má rád hrát zesilovač s slušné množství objem doma.

zesilovač je uzavřen na ikonické hlavě skříně, která nesla Marshalla do horních vrstev Konstrukce pouzdra zesilovače se zlatými panely doplněnými černými a zlatými knoflíky. Ovládací prvky tvar a dial-v ostré čistí na lámání chleba a velící vysoký zisk tóny jsou rafinované EQ sekce bass-mid-treble s tone shift, ultra gain oddíl skládající se z gain plus objem, classic gain volume, reverb efekt a kanál tlačítko vybrat. Na zadní straně hlavy je FX smyčka pro odesílání a návrat, aux-in, emulovaný výstup, spínač s nízkým výkonem a reproduktor ven. 16 ohm impedance a používat pouze správný kabel reproduktoru.