15 beste Gitaarversterkers onder $300 (2020 Review)

gemeenschappelijk voor ons alle gitarist beginners en oude spelers gelijk. Er gaat niets boven het gevoel van een aankomst van een nieuwe versnelling en zoals het gezegde luidt in ons gekozen instrumentgebied, is er altijd een ruimte voor een meer, of om er een te maken, mag ik toevoegen. Of het nu voor een shinny nieuwe gitaar om de collectie, een stompbox misschien worden toegevoegd op het pedalboard, en natuurlijk, de gitaarversterker te gebruiken voor een specifieke taak doel.

in de wereld van gitaarversterkers voldoet functionaliteit altijd aan het doel en is de grootte van de versterker eigenlijk een categorie. Dus op dit geval, winkelen voor een kleine versterker met ernstige tonen, flexibiliteit en kan luid genoeg zijn om sterk te gebruiken voor thuis praktijk, jam sessies in lagere volumes en ook om studio-opnamen en soms kan de juiste grootte gitaarversterker te brengen op kleine locaties om te gig met.

met dit budget kunnen spelers nu al een leuke tijd hebben om een versterker met een hoge noot te kiezen die afkomstig is van merken die het best bekend zijn in de industrie voor hun versterkingstechnologie. De keuzes van combo en hoofd versterkers deze merken biedt varieert van circuit gebaseerde solid state versterkers, featured pack hybride modellering versterkers en alle ventiel aangedreven amp die redelijk geprijsd om dat pure vintage geluid.

dus om af te sluiten met, als je iets compact en een versterker die nooit zal worden buitenspel gezet, zelfs als je ervoor kiest om te upgraden op een massief klinkende versterker om mee te spelen in de nabije toekomst. De kleinere versterker die u vandaag zal nog steeds te bieden dat soort bruikbaarheid en blijvende waarde.

openbaarmaking van Affiliate

constantinecruz.com is een deelnemer van Amazon Service LLC Associates programma. Het is een affiliate reclame programma ontworpen om websites een middel om geld te verdienen door reclame producten door te linken naar Amazon.com.

dit bericht bevat betaalde links: als bezoekers van de site de links gebruiken om items te kopen. “Als een Amazon Associates verdien ik aan kwalificerende aankopen” zonder extra kosten voor u. Leer meer

ZT Versterkers Lunchbox Junior

ZT Versterkers Lunchbox Junior
  • 35 watt klasse D aangedreven mini gitaar versterker
  • 5″ inch maat ontworpen speaker
  • Gehuisvest in een afgesloten kast
  • Besturingselementen op de bovenste panel zijn het volume, gain, tone controls om zich te mengen in klassieke en moderne tonen
  • Schakelbare te voeren op 115 V tot 230 V vermogen
  • Kan de macht en daisy chain 9V pedalen
  • het achterpaneel bestaat uit de AAN/UIT schakelaar, hoofdtelefoon uit, aux-in, luidspreker aan/uit, 12V DC in en 9V DC uit

leidt de weg voor onze lijst van beste gitaarversterkers binnen de driehonderd dollar budget bereik is deze pro-grade mini draagbare versterker van ZT genaamd de ZT Lunchbox Junior. Deze versterker kan draaien op 115V tot 230V stopcontact en bij het reizen op een auto, het kan worden gevoed met behulp van een optionele ZT batterijpakket apart verkocht met de versterker of door auto adapterkabel. Als het gaat om grootte en draagbaarheid, de Junior neemt geen ruimte om het overal te plaatsen terwijl klinken geweldig, en niet te vergeten te vermelden, het heeft ook een 9V vermogen aan daisy chain uw favoriete pedalen zonder een stopcontact.

deze versterker is misschien klein en ziet eruit als een stuk speelgoed op het eerste gezicht, maar deze desktop versterker kan punch een 35 watt Klasse D aangedreven op de 5″ inch speaker gehuisvest in een verzegelde kast. Besturingselementen voor het amp bevinden zich op het bovenste paneel dat alleen bestaat uit een volume, winst, Toonregeling die zeer eenvoudig te bedienen voor spelers te mengen-in klassieke en moderne tonen. De Junior mag niet de hoge output vermogen van zijn grote broer de 200 Watt ZT Lunchbox, maar het kan nog steeds uit rijke tonen en een verrassende hoeveelheid volume voor een succesvolle dag van de praktijk.

Yamaha THR10II

Yamaha THR10II
  • 20 watt desktop gitaar versterker
  • 2×3.1″ inch speaker
  • Robuuste en stijlvolle behuizing
  • 15 gitaar, amp modellen, 3 bass amp modellen, 3 mic modellen voor akoestische-elektra en een flatscreen liggingen
  • Effecten met de amp zijn chorus, flanger, phaser, tremolo, echo, echo/rev, spring reverb hall reverb
  • 5 user geheugen en een ingebouwde chromatische tuner
  • Top bedieningsorganen op zijn versterker, versterking, master, bass, middle, treble -, effect -, echo/rev, gitaar-uitgang, audio-uitgang, user memory schakelaar, en tik op/tuner-schakelaar
  • – Instrument ingang, aux-in en hoofdtelefoon uit

Arriveert op een sweet spot met behulp van een gigging versterker voor de praktijk kan luid zijn, en we weten allemaal dat er nog steeds bepaalde beperking op het niveau van het lawaai dat we kunnen brengen in het huis. Dus met dat in gedachten te overwegen, gitaristen zoals jij en ik zal een soort van tweede versterking nodig hebben om ons te laten doorgaan met spelen, en wat een betere manier om dit te doen is door het gebruik van een soort van een kleine combo versterker of met een off-stage desktop versterker zoals Wat Yamaha hebben in hun THR lijn.

de THR versterkers die nu Yamaha THR10II bevatten, zijn goed doordachte desktop recording versterkers die spelers veel gewilde tonen kunnen geven en worden geleverd in mildere volumes. Elke modellen van de THR10II heeft iets anders te bieden, net als die gebracht door de populaire THR10(V.2) en de kleinere THR5(V. 2), en laten we vermelden ook de extreme high-gain stapels van de THR10X, THR5A voor stille gitaar of akoestische elektrische gitaar, en last but not the least, de THR10C die kan produceren hand-wired boutique versterkers geluiden.

Orange Crush 35RT

Orange Crush 35RT
  • 35 watt gitaar combo-versterker
  • 1×10″ inch custom voice van de wereld speaker
  • Gehuisvest in de legendarische oranje fotolijst kast met geweven grill doek
  • 2-kanaals versterker voor schoon en high gain tonen
  • Regelaars zijn kanaal switch, schone en vuile kanaal met aparte volume knoppen, 3-band EQ treble-mid-bass en gain control
  • Met een ingebouwde spring reverb effect en een chromatische tuner
  • Set input/output aansluitingen voor een hoofdtelefoon en audiobron om mee te spelen met een backing track

De Orange Crush serie versterkers wordt door veel gitaristen beschouwd als een van de beste, zo niet de beste plug and play solid state versterkers beschikbaar in de markt vandaag met een vriendelijke lage prijs. De Crush modellen begint met de 3 watt batterij aangedreven Crush Mini gevolgd door de Crush 12 en Crush 20, dan later Orange besloten om een upgrade naar de serie door het toevoegen van de Crush 20RT en Crush 35RT die beide hebben een ingebouwde digitale spring reverb en chromatische tuner te houden van uw gitaar in perfecte toonhoogte de hele tijd.

onder de Crush versterkers die zijn opgesomd, De Crush 35RT is gunstig de beste optie om te nemen en past perfect dit budget. Deze versterker is een 35 watt solid state combo versterker met een 10 ” inch aangepaste stem van de wereld speaker gehuisvest in de legendarische oranje fotolijst kabinet met een mand weven speaker cover en altijd een deel van elke oranje versterkers onderscheidende belangrijkste kenmerken is geweest.

het goede klassieke geluid van deze twin channel versterker is gekozen-in met behulp van de aparte volumeknop voor de schone en vuile kanaal mix met de winst control, 3-bands EQ bass-mid-treble en digitale spring reverb. Het amp komt ook met een hoofdtelefoon uit om stil te zijn, aux-in om te spelen met een backing track en een volledig gebufferde lage impedantie effecten lus die het mogelijk maakt voor een aantal effecten en kabels worden gepatcht tussen het amp input en output secties zonder in te boeten de toon.

Laney LG35R

Laney LG35R
  • 35 watt solid state versterker
  • 1×10″ inch maat ontworpen speaker
  • Zwarte kast met zwarte grill doek
  • 2-kanaals gitaar combo versterker Met clean en overdrive kanalen
  • Gecontroleerd door een volume -, schijf -, master -, lepel-schakelaar voor de klassieke Britse winst van toon, reverb-effect en 3-band EQ bass-midden-hoge tonen om de opbrengst van een scala van tinten in een schone en wanneer op overdrive
  • toegevoegde functies op deze versterker zijn de CD-ingang voor audiobron, footswitch, extension speaker jack en een hoofdtelefoonaansluiting voor intieme oefensessies

De LG-serie versterkers van Laney, die de lg35r combo bevatten, zijn speciaal gericht op gitaristen op hun eerste fase van het spelen door hen een soort versterking aan te bieden om hun eigen persoonlijke tonen te ontdekken zonder hun zakken te legen. Dit bijzondere model featured hier, de lg35r 35 watt combo versterker met een ingebouwde reverb is al de luidste in de LG-serie. Dit is vooral omdat in vergelijking met de andere twee modellen, de LG12 en LG20R die ook wordt geleverd met reverb effect, beide van deze versterkers heeft een lager vermogen.

De Laney LG35R is ontworpen met een 10″ inch speciaal ontworpen speaker geplaatst op een stevige open achterkant afgewerkt in een zwarte tolex met een mand geweven cover en versterkt door stevige plastic hoeken. Voor de levering van geluid, het amp is op cue met behulp van de schone en overdrive kanalen gecontroleerd door een volume, master en global bass-middle-treble 3-bands EQ te leveren een scala aan tonen in schoon en wanneer op overdrive. Toegevoegd functies op deze versterker is de radicale scoop schakelaar voor die klassieke Britse winst toon, CD-ingang voor audiobron, voetschakelaar, uitbreiding speaker aansluiting en een hoofdtelefoon socket uitgang voor intieme oefensessies.

Randall RG80

Randall RG80
  • 80 watt solid state versterker
  • 1×12″ inch speaker
  • Huis op een stevige kast bedekt met zwarte tolex met een stalen hek speaker cover
  • 2-kanaals gitaar versterker met een aparte gain en volume knoppen, 3-band EQ bass-mid-treble, presence-regelaar en bulit-in reverb
  • Voorzien van een hoofdtelefoon uitgang, stereo-media-ingang, speaker emulated XLR direct-uitgang met ground lift, footswtich, extension speaker en een FX loop send/return

voor spelers die hard rock en alle vormen van metal spelen. Randall biedt hun versie van een kleine twee kanaals solid state versterker die in principe leunen naar dit soort genre muziek, die andere gitaarversterkers zijn misschien niet gebouwd om dit te doen. Het is een luide 80 watt versterker met een hoge winst kanaal om niet te verliezen van de nodige beefiness bij het spelen van overdrive. Terwijl het type van schone kanaal aangeboden door het amp is punchy duidelijk met een beetje gewicht op het algemene gevoel op het geluid te blijven agressief bijten in rockin het huis naar beneden.

nu voor een snelle run down op de besturingselementen en functies van de Randall rg80 combo versterker. Deze versterker is huis op een stevige kast bedekt met zwart tolex met een stalen hek speaker cover ter bescherming van de amp 12″ inch speaker. Besturingselementen zijn geplaatst op het voorpaneel voor een gemakkelijke access op de twee kanalen winst en master volume knoppen, evenals het amp 3-bands EQ bass-mid-treble, aanwezigheid knop en haar bulit-in reverb. Het amp bevat ook in haar functies een hoofdtelefoon uitgang, stereo media-ingang, speaker geëmuleerd XLR directe uitgang met grond lift, footswtich en een FX-lus te behandelen de smerigste van pedalen.

Peavey Vypyr VIP 2

Peavey Vypyr VIP 2
  • 40 watt gitaar modeling versterker
  • 1×12″ inches aangepaste geuit modeling speaker
  • 36 amp modellen vast te leggen als de vele kleuren die je wilt
  • 26 totaal on-board amp toegankelijk effecten
  • 12 amp toegankelijk stompbox modellen plus delay reverb en wa
  • Gebruik tot 5 effecten gelijktijdig
  • Op het borad looper, tap tempo en chromatische tuner
  • hoofdtelefoonaansluiting, aux-IN-aansluiting, midi-audio-opname en USB-poort om aan te sluiten op de computer
  • en nog veel meer

opnames zonder zelfs het comfort van uw huis te verlaten en alle snaarinstrumenten te spelen met behulp van een enkele gitaarversterker is gemakkelijk en betaalbaar gemaakt door de Peavey Vypyr VIP 2.Deze modellering genie van een versterker is de eerste in zijn soort die een elektrische gitaar bevat, basgitaar, akoestische gitaarversterker modellen etc en geleverd in 40 watt vermogen.

deze innovatieve gitaarversterker wordt aangedreven door een TransTube analoog circuit gecombineerd met een 32-bit floating point SHARC processors om modelleringsversterkers te maken die klinken als echte buizenversterker. De WYSIWYG controles (wat je ziet is wat je krijgt) gevonden op het voorpaneel is direct in channeling-in de geluiden voor alle drie instrumenten bestaande uit 24 elektrische gitaar modellen, 6 akoestische modellen, en 6 bass modellen. Andere functies die wordt geleverd met het amp zijn hoofdtelefoonaansluiting, midi-audio record out, aux-IN-aansluiting en USB-poort aan te sluiten op de computer op te nemen en toegang te krijgen tot de vypr edit software.

Boss Katana-50

Beste Gitaar Versterkers Onder de $300
  • 50 watt gitaar modeling versterker
  • Custom 12″ inch speaker
  • 1e punt op het bedieningspaneel van de 5 unieke amp tekens dial-in een clean, crunch, leiden, bruin amp, en heeft een akoestisch kanaal met gain en volume control
  • 2e sectie van het bedieningspaneel is de 3-band EQ bass-midden-hoge tonen
  • 3de gedeelte af bedieningspaneel de aanpasbare effecten
  • 4 sectie en laatste sectie op het bedieningspaneel is de AAN/UIT schakelaar, master volume, tooninstelling en power control van standby, 0.5 W, 25W en 50W

bent u op zoek naar een gitaarversterker die een verscheidenheid aan geluiden van verschillende versterkers kan produceren en is klaar geladen met on-board Digitale effecten net als het spelen met een multi-effect processor. Coz als dat is wat je wilt op een versterker, is deze modelleringsversterker van Boss, de Katana-50 en zijn andere vlaggenschip modellen in de Katana lijn alles wat je ooit nodig hebt. Deze versterker is rustig licht in vergelijking met een buis aangedreven versterker en solid state amp als gevolg van de computer gebaseerde technologie en het gebruik van chips om het indrukwekkende geluid van alle grote versterkers die voor het kwam benutten.

met 50 watt vermogen en een aangepaste 12-inch speaker, kan de Katana-50 gemakkelijk leveren gig-worthy tonen voor thuis spelen, band praktijk, kleine optredens en de perfecte versterker te gebruiken voor studio-opnamen. Het efficiënte ontwerp en innovaties brengt het aan tafel begint met zijn vijf unieke amp karakters te dial-in een schone, crunch, lood, bruin amp, en heeft een akoestisch kanaal voor een akoestische elektrische gitaar. Afgezien van dat, het amp is volledig geladen met een enorme selectie van aanpasbare effecten en effect routing configuraties door simpelweg met behulp van de Boss Toon Studio editor software.

ook gelegen op het bovenpaneel van het amp vorm verder het geluid zijn de speciale winst control, EQ besturingselementen, en effecten besturingselementen voor soepel aanpassen of snel vervangen van de effecten die worden gebruikt. Extra belangrijkste kenmerken zijn de toon instelling herinneringen voor het opslaan en herinnerend aan alle versterkers en effect instellingen die u al hebt geconfigureerd.

Vox VT40X Valvetronix

Vox VT40X Valvetronix
  • 40 watt gitaar modeling versterker
  • 1×12″ inch standaard speaker
  • 1x12AX7 buis op de voorversterker sectie
  • Alle zwart motief Vox kast met de klassieke kip hek grill en kip knoppen
  • Top paneel boven de besturingselementen van de amp-model te kiezen, gain, volume, 3-band EQ bass-mid-treble,, power level en power On/Off
  • Bovenkant van de balg besturingselementen zijn gebruikersprogramma ‘ s, effecten selector, waarde 1 en waarde 2
  • Bias shift En class button changes the feel of the sound
  • ingebouwde tuner
  • Instrument input, aux-in, hoofdtelefoon uit, footswitch en USB-connectiviteit

een andere modelleringsversterker die aan onze lijst wordt toegevoegd om door spelers te overwegen die geladen is met realistische amp-modellen om mee te spelen en een aantal vaak gebruikte effecten heeft opgeslagen op de geheugenbank is de VOx vt40x gitaar modeling combo versterker. Deze modellering versterker is uniek voor haar concurrenten voor het hebben van een 12AX7 buis op de preamp sectie die goed werkt naast elkaar met het amp virtual element technologie power engine die een power buis reactie digitaal herschept en het eindproduct, zullen spelers een meer dynamische buis zoals geluid.

om een beter beeld te krijgen van de Vox VT40X, zijn alle drie de VTX versterkermodellen met de Vt20x en VT100X van Vox gehuisvest in een soortgelijke strak afgesloten kast met de beroemde diamant grill doek cover in zwart voor verbluffende resonantie en betere basweergave. Voor besturingselementen, ze zijn nog steeds volledig hetzelfde voor elke versterkers gelegen op het bovenste gedeelte bestaande uit roterende knoppen voor de winst, volume, 3-bands EQ bass-mid-treble, amp model selector en drukbare knoppen om de bank te selecteren waar op te slaan presets en voor de effecten control.

andere handige functies om te anticiperen dat wordt geleverd samen met de versterkers zijn de ingebouwde tuner, attenuator switch, aux-IN jack, hoofdtelefoon uit, en USB-connectiviteit voor eenvoudige integratie van het amp met een PC, Mac, of zelfs iOS en Android platforms en ook om toegang te krijgen tot de nieuwe Vox Toon kamer software om de bestaande amp modellen, presets en effecten zelf aan te passen.

Monoprice 611815 Gitaar Buis Combo-Versterker

• 15 watt gitaar buis combo-versterker
  • 3x12AX7 voorversterker buizen en 2xEL84 buizen voor de stroom sectie
  • 1×12″ inch Celestion speaker om een duidelijker geluid
  • Gehuisvest in een rudimentaire en klassieke stijl van de kast met grill doek
  • aan de Voorzijde zijn winst, master volume, tone, 3-band EQ bass-Mid-treble, echte spring reverb effect en 1W tot 15W switch
  • op het achterpaneel zijn de FX loop, footswitch en speaker uit om een kabinet

aan te sluiten klaar om je voeten nat te krijgen en willen horen hoe je zult klinken spelen met een all tube combo versterker, maar het enige dat houdt je terug is een beperkt budget. Nou is het nu tijd om die gedachte achter te laten en hier is het goede nieuws dat je eigenlijk kunt zonder het trekken van een enorme som uit uw spaargeld in de bank met de Monoprice buis combo versterker.

deze 15 watt versterker is spot-on in het leveren van superieure buis toon kwaliteit met behulp van drie 12AX7 preamp buizen, en in de macht sectie een paar EL84 buizen die een enorme luid geluid kan produceren. Het amp is ook uitgerust met 1×12″ inch Celestion speaker te duwen een duidelijker geluid en heeft een echte lente reverb effect dat is vrij het dichtst U kunt vinden, geplaatst op een dure buis versterkers.

het bedienen van het amp is met behulp van het voorpaneel besturingselementen aan de algehele tonen samengesteld uit een winst, master volume, toon en een 3-bands EQ bass-mid-treble zelfs vorm het geluid tweak. Extra functie die maakt het een geweldig pakket is de aanwezigheid van een FX-lus om effecten tussen de voorversterker en eindversterker secties in te voegen voor een meer veelzijdig geluid, demper knop om te spelen in 1 watt of Volledige 15 watt, speaker uit om een kabinet aan te sluiten, en aan/uit footswitch voor de reverb.

Bugera V5 Infinium

Bugera V5 Infinium
  • 5 watt buis gedreven gitaar combo-versterker
  • 1 x 8″ inch luidspreker Turbosound
  • Goed ontworpen boutique stijl behuizing
  • 1x12AX7 voorversterker buis en 1xEL34 power tube
  • aan de Voorzijde bevinden gain, tone, volume, reverb-en Aan/Uit-schakelaar
  • Revolutionaire Infinium de levensduur van de slang, een multiplier verlengt de levensduur van de dure stroom buis tot 20 keer
  • luidspreker uit, hoofdtelefoon uit en dempingsschakelaar 0,1 W, 1W en 5W

De meeste buizencomboversterkers worden duurder wanneer ze een veel hoger uitgangsvermogen hebben waardoor het amp-geluid schoner, groter en veel luider wordt. Dan toe te voegen aan dat is de ingebouwde functies die ook zal komen met de versterker die nog meer zet extra geld op de rekening. Echter niet op dit geval met de Bugera V5 Infinium dat begint gloednieuw onder de tweehonderd dollar bereik en waarschijnlijk kan het nog lager in de gebruikte markt.

aan de binnenkant van de Bugera V5 Infinium gitaar combo versterker vindt u 1x12AX7 preamp buis, en een enkele EL34 buis op de macht sectie die het amp de 5 watt vermogen en de alle iconische alle ventiel tonen geeft. Voor extra functies en veelzijdigheid op het geluid dat het kan produceren, deze 5 watt alle buis aangedreven versterker beschikt over een 1×8″ inch Turbosound speaker, reverb effect, verzwakker schakelaar aan de achterkant, speaker uit en het heeft de revolutionaire Infinium buis leven multiplier die de levensduur van de dure macht buis tot 20 keer verlengt voor een grote waarde.

Blackstar HT-1R MKII

Blackstar HT-1R MKII
  • 1 watt alle buis gitaar versterker
  • 1xECC83 voorversterker sectie en 1xECC82 buis op de macht sectie
  • 1 x 8″ inch speaker
  • alle Bekende zwarte kast met een doek speaker cover en Blackstar logo
  • de Besturingselementen voor de versterker gain overdrive select knop, volume knop stem, gepatenteerde ISF EQ-knop om het kanaal tonen van de Britse op AMERIKAANSE bodem of iets in tussen en reverb effect
  • bovenpaneel is de AAN/UIT schakelaar, emuleren uit/hoofdtelefoon uit en MP3 line-in
  • achterkant van het amp zijn footswitch, extensie luidspreker uit 4 tot 16 ohm en USB audio

Er is een veel voorkomende zin die zegt minder is meer en er is meer te bereiken met minder. Die zin duidelijk beschrijven deze volgende versterker en precies wat je gaat krijgen van de Blackstar HT-1r. de HT-1R is een eenvoudige krachtige klinkende ventiel versterker aan te tonen van de allerbeste tonen recht uit in uw handen. Het is de lichtere macht versie van de HT-5R MKII en HT-20R MKII met rechttoe rechtaan besturingselementen die alleen bestaan uit een winst, master volume, reverb en de gepatenteerde ISF EQ-knop kanaalklanken van Britse naar Amerikaanse bodem of iets daartussenin.

net als alle andere versterkers in de Blackstar lijn, de HT-1R MKII combo komt ook in een ht-1RH MKII head amp formaat met dezelfde control configuratie en beide wordt geleverd met een 1xecc83 en 1xECC82 buis, stereo MP3 line input, emuleren/headphoneout, 4 tot 16 ohm externe luidspreker uit om een luidsprekerkast te gebruiken, en voetschakelaar.

Oranje Micro Donker

Oranje Micro Donker
  • 20 watt mini-gitaarversterker head
  • 12AX7 buis in de voorversterker sectie en solid state-vermogen
  • Heavy duty metalen behuizing
  • Groot-tonen met behulp van alleen een master volume, gain en vorm controles
  • Hoofdtelefoon-aansluiting, Fx loop send/return en speaker out
  • 8 ohm minimum 16 ohm impedantie aan te passen en gebruik alleen kabels

De Micro Donker is een mini versterker gebaseerd op de goed geprezen Orange Dark Terror en kan worden beschouwd als de zwaarder klinkende versie van een andere succesvolle versterker van Orange die de Micro Terror. Het is een 20 watt hoge winst versterker met een 12AX7 buis op de voorversterker sectie ingesloten op een zware behuizing en heeft intuã tieve vorm besturingselementen om een massa glad schone geluiden te schreeuwen vuile tonen die kunnen worden gehoord over en om een kamer te vullen.

spelen met de shape control kan een gladde mid-range tot gladde highs die wordt nog meer uitgesproken als je begint met toevoegen en duwen de gain control voor meer rundvlees. De Micro Dark in vergelijking met de Micro Terror kan een aantal effecten en kabels worden gepatcht met behulp van een lus effecten gelegen aan de achterkant van het hoofd dat maakt het zeer veelzijdig voor spelers die gebruik maakt van veel effecten. 8 tot 16 ohm impedantie en gebruik alleen de juiste luidsprekerkabel.

Fender Super Champ X2 HD

Fender Super Champ X2 HD
  • 15 watt gitaar buizenversterker hoofd
  • 1x12AX7 buis op de voorversterker sectie en 2x6V6 op de stroom sectie
  • het Beste in combinatie met de Fender Super Champ SC112 kast
  • de Belangrijkste controles op de versterker volume 1 knop voor het schone, het kanaal selecteren, gain, volume 2, stem met 16 verschillende versterkertypes 2-band EQ treble-bass, FX passen het niveau, FX select met 15 Effecten en tik op
  • functies aan de achterkant zijn Aan/Uit-Schakelaar, USB voor eenvoudige digitale connectiviteit, line out, speaker out en footswitch

tot leven komen en hebben onbeperkte tonen die moeten worden gemaakt met de Super Champ X2 head. Deze hoofdversterker heeft een 12AX7 buis op de voorversterker sectie en 2x6V6 op de macht sectie om het perfect te koppelen met de 1×12″ inch Celestion speaker Fender Super Champ SC112 kabinet of om het amp te gebruiken met andere compatibele behuizing ook. Het is een 15 watt buizenversterker met een compact ontwerp en wordt geleverd met dezelfde handige functies van de combo tegenhanger, de Fender Super Champ X2.

belangrijkste besturingselementen op het amp zijn twee volume knop voor de clean en Station kanaal, kanaal selecteren, gain control, stem met 16 verschillende amp types, 2-bands EQ treble-bass, FX aanpassen niveau, FX selecteren met 15 Effecten, en tik dat maakt de Fender Super Champ X2 HD klaar voor een bepaalde situatie. Andere functies die worden geleverd met het amp is een USB-uitgang voor eenvoudige digitale connectiviteit en de kanalen zijn voet schakelbaar. 8 tot 16 ohm impedantie en gebruik alleen de juiste luidsprekerkabel.

Randall RD5H Diavlo

Randall RD5H Diavlo
  • 5 watt gitaar buizenversterker hoofd
  • 2x12AX7 voorversterker buis en 1x6V6 vacuüm buis
  • Alle zwarte behuizing met metalen grill en handvat
  • aan de Voorzijde bestaan uit gain, 3-way toggle ToneStackShift, de toon en de master volume
  • Speaker out, FX loop send/return en speaker emulated XLR direct-uitgang met ground-lift

geen twijfel over het, 5 watt vermogen op een buizenversterker kan veel sap voor het volume output en kan zeker leveren het soort vintage geluid elke gitarist Zal Houden van te hebben op een versterker. Dus om die reden alleen, is het nu tijd om deze volgende Alle buis aangedreven amp komen Weer van Randall die de rd5h Diavlo eenkanaals hoofdversterker die draait op een 2x12AX7 voorversterker buizen en heeft 6v6 vacuüm buis op de macht sectie.

deze beproefde versterker is een werkpaard om te gebruiken voor lange uren jam repetities en toch om op de top van het podium te brengen als je om vraagt. Het bedieningspaneel is direct aan carve out tonen die alleen bestaan uit een winst, toon, master volume en een 3-Weg toggle ToneStackShift voor mid-range contour met klasse a discrete instrument niveau FX loop en speaker geëmuleerd XLR directe uitgang met dummy belasting voor stille werking en grond lift. 8 tot 16 ohm impedantie en gebruik alleen de juiste luidsprekerkabel.

Marshall DSL1H

Marshall DSL1H
  • 1 watt gitaar buizenversterker hoofd
  • 2xECC83 voorversterker kleppen en 1xECC82 power amp kleppen
  • is Gevestigd in het iconische kast met gouden paneel, gouden knoppen en Marshall-logo
  • de Besturingselementen van de EQ-sectie bas-mid-treble met toon shift, ultra gain-sectie bestaande uit een gain-knop plus volume, classic gain volume, reverb effect en channel select knop
  • Aan de achterkant van het amp is een FX loop send/return, aux-in, geëmuleerde uitgang, low power knop switch, en speaker out

Droomversterker van vele gitaristen en geen vreemdeling als het gaat om grote gitaarversterking, Marshall biedt hun dsl1h buizenversterker hoofd met een on-board reverb effect te leveren wat spelers noemen De Marshall tonen. Deze twee kanalen amp hoofd heeft 2xECC83 voorversterker kleppen en 1xecc82 eindversterker kleppen die is klaar om rock gezwenkt-up buis tonen geschikt voor degenen die graag spelen een buizenversterker met een fatsoenlijke hoeveelheid volume thuis.

het amp is ingesloten op de iconische kabinetskop die Marshall naar de bovenste echelons van AMP behuizing ontwerp met gouden panelen compleet met zwarte en gouden knoppen uitgevoerd. Besturingselementen om vorm en dial-in helder reinigt om te crunchen en indrukwekkende hoge winst tonen zijn de verfijnde EQ sectie bass-mid-treble met Toon shift, Ultra gain sectie bestaande uit een winst knop plus volume, klassieke winst volume, reverb effect en kanaal selecteren knop. Aan de achterkant van het hoofd is een FX-lus verzenden en retourneren, aux-in, geëmuleerde uitgang, lage AAN / UIT-knop schakelaar, en luidspreker uit. 16 ohm impedantie en gebruik alleen de juiste luidsprekerkabel.