15 bedste guitarforstærkere under $300 (2020 anmeldelse)

fælles for os alle guitaristbegyndere og gamle spillere. Der er intet som følelsen af en ankomst af et nyt gear, og som man siger inden for vores valgte instrumentfelt, er der altid plads til en mere, eller at lave en, kan jeg tilføje. Uanset om det er for en skinnende ny guitar at deltage i samlingen, en stompkasse måske tilføjes på pedalboardet, og selvfølgelig, guitarforstærkeren til brug til et specifikt jobformål.

i en verden af guitarforstærkere opfylder funktionalitet altid formålet, og størrelsen på forstærkeren er faktisk en kategori. Så på denne sag, shopping for en lille forstærker med alvorlige toner, fleksibilitet og kan være højt nok til at være meget udnytte til hjemmet praksis, jam sessioner i lavere mængder og også til at omfatte studie optagelser og nogle gange kan være den passende størrelse guitar forstærker til at bringe på små spillesteder til koncert med.

på dette budget kan spillerne allerede have det sjovt at vælge en forstærker på en høj note, der kommer fra mærker, der er bedst kendt i branchen for deres forstærkningsteknologi. Valgene mellem combo-og hovedforstærkere, som disse mærker tilbyder, spænder fra kredsløbsbaserede solid state-forstærkere, featured pack hybrid modelleringsforstærkere og al ventildrevet forstærker, der er rimeligt prissat for at få den rene vintage lyd.

så for at lukke med, hvis du vil have noget kompakt og en forstærker, der aldrig vil blive sat ud af spillet, selvom du vælger at opgradere på en massiv klingende forstærker til at spille med i den nærmeste fremtid. Den mindre forstærker, du ejer i dag, vil stadig fortsætte med at tilbyde den slags brugervenlighed og varig værdi.

Affiliate Disclosure

constantinecruz.com er en deltager i Service LLC Associates Program. Det er en affiliate reklame program designet til at give hjemmesider et middel til at tjene penge ved at reklamere for produkter ved at linke til Amazon.com.

dette indlæg indeholder betalte links: hvis besøgende på siden bruger linkene til at købe varer. “Som en Associates jeg tjener fra kvalificerende køb” uden ekstra omkostninger for dig. Lær mere

TT forstærkere madkasse Junior

TT forstærkere madkasse Junior
  • 35 tommer klasse D drevet mini guitarforstærker
  • 5″ tommer specialdesignet højttaler
  • anbragt i et forseglet kabinet
  • kontroller på toppanelet, der består, er lydstyrke, forstærkning, tonekontrol, der skal blandes i klassiske og moderne toner
  • kan skiftes til at køre på 115V til 230V magt
  • kan magt og Daisy Chain 9v pedaler
  • bagpanelet består af tænd/sluk-kontakten, hovedtelefonudgang, højttaler til/fra, 12V DC ind og 9V DC ud

førende for vores liste over bedste guitarforstærkere inden for budgetområdet på tre hundrede dollars er denne pro-grade mini bærbare forstærker fra HT kaldet ht madkasse Junior. Denne forstærker kan køre på 115V til 230V stikkontakt, og når du rejser på en bil, kan den drives ved hjælp af en valgfri batteripakke, der sælges separat med forstærkeren eller med biladapterkabel. Når det kommer til størrelse og bærbarhed, Junior tager ikke plads til at placere det overalt, mens det lyder godt, og ikke at glemme at nævne, det har også en 9v-effekt til daisy chain dine yndlingspedaler uden stikkontakt.

denne forstærker er måske lille og ligner et legetøj ved første øjekast, men denne desktopforstærker kan slå en 35-tommers klasse D, der er drevet på sin 5″ tommer højttaler, der er anbragt i et forseglet skab. Kontrol for forstærkeren er placeret på toppanelet består kun af en volumen, gain, tone kontrol, der er meget enkel at betjene for spillere at blande-i klassiske og moderne toner. Junioren har muligvis ikke den høje outputkapacitet hos sin storebror 200-frokostkassen, men den kan stadig lægge rige toner og en overraskende mængde volumen til en vellykket øvelsesdag.

Yamaha THR10II

Yamaha THR10II
  • 20 skrivebordsgitarforstærker
  • 2 liter 3.1″ tommer højttaler
  • robust og stilfuldt kabinet
  • 15 guitarforstærkermodeller, 3 basforstærkermodeller, 3 mikrofonmodeller til akustisk-elektricitet og flade voicings
  • effekter med forstærkeren er chorus, flanger, phaser, tremolo, echo, echo/rev, spring reverb og hall reverb
  • 5 brugerhukommelse og indbygget kromatisk tuner
  • Toppanelkontroller er forstærker, forstærkning, master, bas, midten, diskant, effekt, ekko/rev, guitarudgang, lydudgang, brugerhukommelseskontakt og tap/tunerkontakt
  • instrumentindgang og Hovedtelefonudgang

ankommer på et sødt sted ved hjælp af en gigging forstærker til praksis kan være højt, og vi ved alle, at der stadig er visse begrænsninger på niveauet støj, vi kan bringe inde i huset. Så at have det i tankerne at overveje, guitarister som dig og mig har brug for en slags anden forstærkning for at lade os fortsætte med at spille, og hvilken bedre måde at gøre dette på er ved at bruge en slags en lille kombinationsforstærker eller med en off-stage desktop forstærker som hvad Yamaha har i deres THR-linje.

THR forstærkere, som omfatter nu Yamaha THR10II er velgennemtænkt desktop optagelse forstærkere, der kan give spillerne en masse eftertragtede toner og leveres i blødere mængder. Alle modeller af THR10II har noget andet at tilbyde ligesom dem, der er bragt af den populære THR10(V. 2) og den mindre THR5 (V. 2), og lad os også nævne de ekstreme high-gain stakke af THR10H, THR5A til lydløs guitar eller akustisk elektrisk guitar, og sidst men ikke mindst, thr10c, der kan producere håndforbundne butiksforstærkere lyde.

Orange Crush 35rt

Orange Crush 35rt
  • 35 guitarkomboforstærker
  • 1 liter 10″ tommer brugerdefineret stemme fra verdenshøjttaleren
  • har til huse i det legendariske orange billedrammeskab med vævet grillklud
  • 2 Kanalforstærker til rene og høje forstærkningstoner
  • kontroller er kanalkontakt, ren og beskidt kanal med separate lydstyrkeknapper, 3-bånds EKV-forstærker med diskant-mid-bas og gain control
  • med en indbygget spring reverb effekt og en kromatisk tuner
  • Sæt input/output stik til en hovedtelefon og lydkilde til at spille sammen med en backing track

Den Orange Crush serie af forstærkere betragtes af mange guitarister derude som en af de bedste, hvis ikke de allerbedste plug and play solid state forstærkere til rådighed på markedet i dag med en venlig lav pris. Crush-modellerne begynder med 3 batteridrevet Crush Mini efterfulgt af Crush 12 og Crush 20, derefter besluttede Orange senere at opgradere til serien ved at tilføje Crush 20rt og Crush 35rt, som begge har en indbygget digital spring reverb og kromatisk tuner for at holde din guitar i perfekt tonehøjde hele tiden.

blandt de Crush forstærkere, der er blevet opregnet, er Crush 35rt positivt den bedste mulighed for at tage og passer perfekt til dette budget. Denne forstærker er en 35 vand solid state combo forstærker med en 10″ tommer brugerdefinerede stemme af verden højttaler opstaldet i den legendariske orange billedramme kabinet med en kurv væve højttaler cover og altid har været en del af hver orange ampere karakteristiske hovedtræk.

den gode klassiske lyd fra denne dobbeltkanalforstærker ringes ind ved hjælp af sin separate lydstyrkeknap til den rene og beskidte kanalblanding med forstærkningskontrol, 3-bånds EKV-bas-mid-diskant og digital spring reverb. Forstærkeren leveres også med en hovedtelefon ud til stille ned, til at spille med en backing track og en fuldt bufret lav impedans effekter loop, der giver mulighed for et vilkårligt antal effekter og kabler, der skal lappes mellem forstærkerens input og output sektioner uden at ofre tonen.

Laney LG35R

Laney LG35R
  • 35 vand solid state guitarforstærker
  • 1 lys 10″ tommer specialdesignet højttaler
  • sort kabinet med sort grillklud
  • 2 kanal guitar Combo forstærker med rene og overdrive kanaler
  • styret af en lydstyrke, drev, Master, scoop skifte til den klassiske britiske gain tone, reverb effekt og 3-bånds for at give en række toner i ren og når den er tændt overdrive
  • tilføjede funktioner på denne forstærker er CD-indgangen til lydkilde, fodkontakt, udvidelseshøjttalerstik og en hovedtelefonstikudgang til intime træningssessioner

LG-serien af forstærkere fra Laney, der inkluderer LG35R combo, er specielt gearet til guitarafspillere på deres indledende fase af spillet ved at tilbyde dem en slags forstærkning for at opdage deres egne personlige toner uden at skulle tømme lommerne. Denne særlige model, der er vist her, LG35R 35 combo-forstærker med en indbygget rumklang er allerede den højeste i LG-serien. Dette skyldes hovedsageligt, at sammenlignet med de to andre modeller, LG12 og LG20R, der også kommer med reverb-effekt, har begge disse forstærkere lavere effekt.Laney LG35R er designet med en 10 ” tommer specialdesignet højttaler placeret på en robust åben ryg kabinet færdig i en sort toleks med en kurv væve dæksel og forstærket af solid plast hjørner. For lyd levering, forstærkeren er på cue ved hjælp af sine rene og overdrive kanaler styres af en volumen, master og global bas-middle-diskant 3-band miljø for at give en række toner i ren og når på overdrive. Tilføjede funktioner på denne forstærker er den radikale scoop-kontakt til den klassiske britiske forstærkningstone, CD-indgang til lydkilde, fodkontakt, udvidelseshøjttalerstik og en hovedtelefonstikudgang til intime træningssessioner.

Randall RG80

Randall RG80
  • 80 solid state guitarforstærker
  • 1 liter 12″ tommer højttaler
  • hus på et robust kabinet dækket i sort toleks med et stålhegn højttalerdæksel
  • 2 kanals guitarforstærker med en separat forstærkning og lydstyrkekontrol, 3-bånds EKV-bas-mid-diskant, tilstedeværelsesknap og bulit-in reverb
  • har en hovedtelefonudgang, Stereo MEDIEINDGANG, højttaler emuleret direkte udgang send / retur

Catering til spillere inden for hardrock og alle former for metal. Randall tilbyder deres version af en lille tokanals solid state-forstærker, der dybest set læner sig mod denne slags genremusik, hvilke andre guitarforstærkere uden tvivl ikke er bygget til at gøre det. Det er en høj 80 vandforstærker med en høj forstærkningskanal for ikke at miste den nødvendige oksekød, når du spiller overdrevet. Mens den type ren kanal, der tilbydes af forstærkeren, er punchy klar med en lille smule vægt på den generelle fornemmelse af lyden for at forblive aggressivt bidende i rockin huset nede.

nu for en hurtig køre ned på kontrol og funktioner i Randall RG80 combo forstærker. Denne forstærker er hus på et robust kabinet dækket af sort toleks med et stålhegn højttalerdæksel for at beskytte forstærkeren 12″ tommer højttaler. Kontrol er placeret på frontpanelet for en nem adgang på de to kanaler gain og master volume drejeknapper, samt forstærker 3-bånds EK bas-mid-diskant, tilstedeværelse drejeknap og dens bulit-in rumklang. Forstærkeren inkluderer også i sine funktioner en hovedtelefonudgang, stereomedieindgang, højttaler emuleret direkte udgang med jordløft, fodsvamp og en VEKSELSTRØMSLØJFE til at håndtere de vildeste pedaler.

Peavey Vypyr VIP 2

Peavey VYPYR VIP 2
  • 40 guitarmodelleringsforstærker
  • 1 Lot 12″ tommer brugerdefineret stemme modelleringshøjttaler
  • 36 forstærkermodeller til at fange så mange toner, du vil
  • 26 samlede indbyggede forstærkere tilgængelige effekter
  • 12 Amp tilgængelige stempelmodeller plus forsinkelse rumklang og V
  • brug op til 5 effekter samtidigt
  • on-borad looper, tap tempo og kromatisk tuner
  • og mange flere

optagelser sessioner uden selv at forlade komfort i dit hjem og spille alle streng instrument del ved hjælp af en enkelt guitar forstærker er gjort nemt samt overkommelige af Peavey Vypyr VIP 2.Dette modelleringsgeni af en forstærker er den første af sin art, der indeholder en elektrisk guitar, basguitar, akustiske guitarforstærkermodeller osv.

denne innovative guitarforstærker drives af et transtube analogt kredsløb kombineret med en 32-bit floating point SHARC-processorer for at skabe modelleringsforstærkere, der lyder som ægte rørforstærker. Kontrolelementerne (hvad du ser er hvad du får), der findes på frontpanelet, er direkte i kanalisering-i lydene til alle tre instrumenter bestående af 24 elektriske guitarmodeller, 6 akustiske modeller og 6 basmodeller. Andre funktioner, der følger med forstærkeren, er hovedtelefonstik, midi-audio record out, USB-stik og USB-port til at tilslutte computeren for at optage og få adgang til vypr-redigeringsprogrammet.

Boss Katana-50

bedste guitarforstærkere under $300
  • 50 guitarmodelleringsforstærker
  • brugerdefineret 12″ tommer højttaler
  • 1. afsnit på kontrolpanelet er de 5 unikke forstærkertegn, der skal ringes ind i en ren, crunch, bly, brun forstærker og har en akustisk kanal med forstærkning og lydstyrkekontrol
  • 2. afsnit på kontrolpanelet er 3-bånds EKV bass-Middle-diskant
  • 3. afsnit på kontrolpanelet er de tilpassede effekter
  • 4 sektion og sidste afsnit på kontrolpanelet er tænd/sluk-kontakten, mastervolumen, toneindstilling og strømstyring fra standby, 0,5 V, 25 V og 50 V

Leder du efter en guitarforstærker, der kan fremstille en række lyde fra forskellige forstærkere og leveres klar fyldt med indbyggede digitale effekter ligesom at skulle spille med en multi-effektprocessor. For hvis det er det, du vil have på en forstærker, denne modelleringsforstærker fra Boss, Katana-50 og dens andre flagskibsmodeller i Katana-linjen er alt hvad du nogensinde har brug for. Denne forstærker er stille lys sammenlignet med en rørdrevet forstærker og solid state forstærker på grund af sin computerbaserede teknologi og brugen af chips til at udnytte den kommanderende lyd fra alle de store forstærkere, der kom før den.

Med 50 vandkraft og en brugerdefineret 12-tommer højttaler kan Katana – 50 nemt levere gig-værdige toner til hjemmespil, bandøvelse, små koncerter og den perfekte forstærker til brug til studiooptagelser. Det effektive design og innovationer, det bringer til bordet, starter med sine fem unikke forstærkerkarakterer til at ringe ind i en ren, crunch, bly, brun forstærker og har en akustisk kanal til en akustisk elektrisk guitar. Bortset fra det, amp er fuldt lastet med et stort udvalg af tilpasses effekter og effekt routing konfigurationer ved blot at bruge Boss Tone Studio editor program.

også placeret på det øverste panel af forstærkeren til at forme yderligere lyden er dedikeret gain control, EK kontrol og effekter kontrol for gnidningsløst justere eller hurtigt erstatte effekterne bliver brug. Yderligere hovedfunktioner er toneindstillingshukommelser til lagring og tilbagekaldelse af alle de forstærkere og effektindstillinger, du allerede har konfigureret.

Vt40k Valvetronik

Vt40k Valvetronik
  • 40 guitarmodelleringsforstærker
  • 1 til 12″ tommer standardhøjttaler
  • 1 til 12 ” rør på forforstærkerafsnittet
  • alt sort motiv Vokskabinet med den klassiske kyllinghegngrill og kyllingeknapper
  • øverste panel over kontroller er forstærkermodelvælgeren, forstærkning, lydstyrke, 3-bånds EKV-bas-mid-diskant,, effektniveau og tænd/sluk
  • toppanelbælge kontrolelementer er brugerprogrammer, effektvælger, værdi 1 og værdi 2
  • Bias shift og klasse knap ændrer følelsen af lyden
  • indbygget tuner
  • instrumentindgang, stik, hovedtelefoner ud, fodkontakt og USB-forbindelse

en anden modelleringsforstærker, der slutter sig til vores liste, der skal overvejes af spillere, der er fyldt med realistiske forstærkermodeller at lege med og har et antal ofte anvendte effekter, der er gemt på dens hukommelsesbank, er den vt40 guitar modellering Combo forstærker. Denne modelleringsforstærker er unik for sine konkurrenter for at have et 12aks7-rør på forforstærkerafsnittet, der fungerer godt side om side med forstærkerens virtuelle elementteknologikraftmotor, der genskaber en effektrørreaktion digitalt og slutproduktet, spillere vil modtage et mere dynamisk rør som lyd.

for at få et bedre overblik over Vt40, er alle tre modeller med vt20 og VT100 placeret i et lignende tæt lukket kabinet med det berømte diamond grill cloth cover i sort for at levere fantastisk resonans og bedre basrespons. Til Kontroller, de er stadig helt de samme for hver ampere placeret på den øverste del bestående af drejeknapper til forstærkning, lydstyrke, 3-bånds EKV-bas-mid-diskant, forstærker modelvælger, og trykbare knapper for at vælge den bank, hvor forudindstillinger skal gemmes, og for effektkontrollen.

andre nyttige funktioner til at forudse, der følger med forstærkere, er den indbyggede tuner, lyddæmperkontakt, stik, hovedtelefoner ud og USB-forbindelse til enkel integration af forstærkeren med en PC, Mac eller endda iOS-og Android-platforme og også for at få adgang til det nye Vokalrumsprogram til at tilpasse de eksisterende forstærkermodeller, forudindstillinger og effekter selv.

Monoprice 611815 Guitar Tube Combo forstærker

• 15 guitarrør Combo forstærker
  • 3h12aks7 forforstærkerrør og 2hel84 rør til strømafsnittet
  • 1 Liri 12″ tommer Celestion højttaler til at skubbe en klarere lyd
  • til huse i en rudimentær og klassisk stil kabinet med grill klud
  • frontpanelet kontrol er gevinst, Master volumen, tone, 3-bånds EKV bas-mid-diskant, ægte spring reverb effekt og 1V til 15V skifte
  • på bagsiden er VEKSELSTRØMSLØJFEN, fodkontakten og højttaleren ude for at tilslutte et skab

klar til at få dine fødder våde og ønsker at høre, hvordan du vil lyde at spille med en all tube combo forstærker, men det eneste, der holder dig tilbage, er et begrænset budget. Nå er det tid nu at sætte den tanke bag, og her er den gode nyhed, at du rent faktisk kan uden at trække en stor sum ud af dine besparelser i banken med Monoprice tube combo forstærker.

Denne 15-forstærker er spot-on i at levere overlegen rørtonekvalitet ved hjælp af tre 12aks7-forforstærkerrør og i dens strømafsnit et par EL84-rør, der kan producere en massiv høj lyd. Forstærkeren er også udstyret med 1 Price 12″ inches Celestion højttaler til at skubbe en klarere lyd og har en ægte fjeder reverb effekt, som er temmelig det tætteste du kan finde, placeret på et dyrt rør forstærkere.

betjening af forstærkeren er ved at bruge dens frontpanelkontroller til at finjustere de samlede toner, der består af en forstærkning, mastervolumen, tone og en 3-bånds EKV-bas-mid-diskant for endda at forme lyden. Yderligere funktion, der gør det til en fantastisk pakke, er tilstedeværelsen af en VEKSELSTRØMSLØJFE til at indsætte effekter mellem forforstærker-og effektforstærkerafsnittene for en mere alsidig lyd, dæmpningsknap til at spille i 1 vand eller Fuld 15 vand, højttaler ud for at tilslutte et skab og tænd/sluk fodkontakt til Rumklang.

Bugera V5 Infinium

Bugera V5 Infinium
  • 5 vand alle tube drevet guitar Combo forstærker
  • 1 li 8″ inches Turbosound højttaler
  • godt designet butik stil boliger
  • 1h12aks7 forforstærker rør og 1hel34 strømrør
  • frontpanelkontroller er forstærkning, tone, lydstyrke, rumklang og tænd/sluk-afbryder
  • revolutionerende Infinium Tube liv multiplikator, der forlænger levetiden af den dyre magt rør op til 20 gange
  • højttalerudgang, hovedtelefonudgang og dæmpningskontakt 0,1 V, 1 V og 5 V

de fleste rørkomboforstærkere bliver dyrere, når de har en meget højere effekteffekt, hvilket gør forstærkerens lyd renere, større og langt højere. Derefter tilføjes de indbyggede funktioner, der også kommer med forstærkeren, som endnu mere lægger ekstra penge på regningen. Men ikke på denne sag med Bugera V5 Infinium, der starter helt nyt under to hundrede dollar rækkevidde og sandsynligvis kan få det endnu lavere i det brugte marked.

på indersiden af Bugera V5 Infinium guitar combo forstærker finder du 1h12a7 forforstærker rør, og en enkelt EL34 rør på sin magt sektion, der giver forstærkeren 5 vandkraft og alle ikoniske alle ventil toner. For ekstra funktioner og alsidighed på den lyd, det kan producere, denne 5 vand alle rør drevet forstærker har en 1 liter 8″ inches Turbosound højttaler, reverb effekt, lyddæmper skifte på bagsiden, højttaler ud og det har den revolutionerende Infinium tube liv multiplikator, der forlænger levetiden af den dyre magt rør op til 20 gange for en stor værdi.

Blackstar HT-1R MKII

Blackstar HT-1R MKII
  • 1 vand alle tube guitar forstærker
  • 1ksecc83 forforstærker sektion og 1ksecc82 rør på strøm sektion
  • 1 Lot 8″ tommer højttaler
  • velkendt alle sorte kabinet med klud højttaler cover og Blackstar logo
  • kontrol for forstærkeren er gain, overdrive vælg knap, volumen, stemmeknap, patenteret ISF-knap til KANALTONER fra Britisk til Amerikansk jord eller noget i mellem og reverb-effekt
  • toppanelet er tænd/sluk-kontakten, emulere ud/hovedtelefon ud og MP3 line-in
  • bagsiden af forstærkeren er fodkontakt, udvidelseshøjttaler ud 4 til 16 ohm og USB-lyd

Der er denne almindelige sætning, der siger, at mindre er mere, og der er mere at opnå med mindre. Denne sætning beskriver klart denne næste forstærker og præcis hvad du får fra Blackstar HT-1R. HT-1R er en simpel kraftig klingende ventilforstærker til at demonstrere de allerbedste toner lige ud i dine hænder. Det er den lettere strømversion af HT – 5R MKII og HT-20R MKII med lige frem kontroller, der kun består af en forstærkning, mastervolumen, rumklang og den patenterede ISF-knap til kanaltoner fra Britisk til Amerikansk jord eller noget derimellem.

som alle andre forstærkere i Blackstar-linjen kommer ht-1R MKII combo også i et ht-1RH MKII-hovedforstærkerformat med samme kontrolkonfiguration, og begge leveres med et 1ksecc83 og 1ksecc82 rør, stereo MP3 line input, emulere/headphoneout, 4 til 16 ohm ekstern højttaler ud for at bruge et højttalerkabinet og fodkontakt.

Orange Micro Dark

Orange Micro Dark
  • 20 mini guitar forstærker hoved
  • 12aks7 tube forforstærker sektion og solid state magt
  • heavy duty metal boliger
  • kæmpe toner bruger kun en master volumen, gain og form kontrol
  • hovedtelefonstik, valuta loop send/retur og højttaler ud
  • 8 ohm minimum til 16 ohm impedans til at matche og kun bruge højttalerkabler

Micro Dark er en miniforstærker baseret på den velkendte Orange Dark Terror og kan betragtes som den mere tungere klingende version af en anden vellykket forstærker fra Orange, som er Micro Terror. Det er en 20 vand høj gain forstærker med en 12aks7 rør på sin forforstærker sektion lukket på en tunge boliger og har intuitiv form kontrol til en masse glatte rene lyde til skrigende beskidte toner, der kan høres på tværs og til at fylde et rum.

at spille med formkontrollen kan levere en glat mellemklasse til glatte højder, der bliver endnu mere udtalt, når du begynder at tilføje og skubbe forstærkningskontrollen for mere oksekød. Micro Dark sammenlignet med Micro Terror gør det muligt at lappe et hvilket som helst antal effekter og kabler ved hjælp af en effektsløjfe placeret bag på hovedet, der gør den meget alsidig for spillere, der bruger masser af effekter. 8 til 16 ohm impedans og brug kun korrekt højttalerkabel.

Fender Super Champ H2 HD

Fender Super Champ H2 HD
  • 15 guitarrørforstærkerhoved
  • 1h12aks7 rør på forforstærkerafsnittet og 2h6v6 på strømafsnittet
  • bedst parret med Fender Super Champ sc112 kabinet
  • hovedkontrollerne på forstærkeren er volumen 1 knap til ren, kanalvalg, forstærkerstyring, lydstyrke 2, stemme med 16 forskellige forstærkertyper, 2-bånds EKV diskant-bas, valutakursjusteringsniveau, valutakursvælg med 15 funktioner på bagsiden er tænd/sluk-afbryder, USB for nem digital tilslutning, line out, højttaler ud og fodkontakt

kommer til live og har ubegrænsede toner, der skal oprettes med Super Champ 2-hovedet. Denne hovedforstærker har et 12aks7-rør på sin forforstærkersektion og 2h6v6 på strømafsnittet for at parre det perfekt sammen med 1 til 12″ tommer Celestion højttaler Fender Super Champ SC112 kabinet eller til at bruge forstærkeren med andet kompatibelt kabinet også. Det er en 15-rørforstærker med et kompakt design og leveres med de samme nyttige funktioner i sin combo-modstykke, Fender Super Champ 2.

hovedkontrollerne på forstærkeren er to lydstyrkeknapper til ren-og drevkanalen, kanalvalg, forstærkningskontrol, stemme med 16 forskellige forstærkertyper, 2-bånds diskant-bas, f.eks. justering af niveau, f. eks. vælg med 15 effekter, og tryk, der gør Fender Super Champ 2 HD klar til enhver given situation. Andre funktioner, der følger med forstærkeren, er en USB-udgang til nem digital forbindelse, og kanalerne kan skiftes til foden. 8 til 16 ohm impedans og brug kun korrekt højttalerkabel.

Randall RD5H Diavlo

Randall RD5H Diavlo
  • 5 guitarrørforstærkerhoved
  • 2h12aks7 forforstærkerrør og 1h6v6 vakuumrør
  • alle sorte boliger med metalgrill og håndtag
  • FRONTPANELKONTROLLER består kun af forstærkning, 3-vejs skift tonestackshift, tone og mastervolumen
  • direkte udgang med jordløft

lav nej tvivl om det, 5 vandkraft på en rørforstærker kan være meget juice til lydstyrkeudgangen og kan helt sikkert levere den slags vintage lyd, som enhver guitarist vil elske at have på en forstærker. Så alene af den grund, det er på tide nu at introducere denne næste alle rørdrevne forstærker, der kommer igen fra Randall, som er RD5H Diavlo enkeltkanalhovedforstærker, der kører på et 2h12a7 forforstærkerrør og har 6v6 vakuumrør på dens strømafsnit.

denne afprøvede forstærker er en arbejdshest, der skal bruges til lange timers marmeladeprøver og alligevel til at bringe på toppen af scenen, når du ringer til. Kontrolpanelet er direkte til at skære ud toner, der kun består af en gevinst, tone, master volumen og en 3-vejs toggle ToneStackShift for mid-range kontur med klasse A diskret instrument niveau vekselstrøm loop og højttaler emuleret direkte output med dummy belastning for lydløs drift og jorden lift. 8 til 16 ohm impedans og brug kun korrekt højttalerkabel.

Marshall Dsl1h

Marshall Dsl1h
  • 1 guitarrørforstærkerhoved
  • 2ksecc83 forforstærkerventiler og 1ksecc82 forstærkerventiler
  • til huse i det ikoniske kabinet med guldpanel, guldknapper og Marshall-logo
  • kontrolelementer er ek-sektionen bas-mid-diskant med toneskift, ultra gain-sektion bestående af en forstærkningsknap plus lydstyrke, klassisk forstærkervolumen, reverb effekt og kanal Vælg knap
  • på bagsiden når det kommer til stor guitarforstærkning, tilbyder Marshall deres dsl1h-rørforstærkerhoved med en indbygget reverb-effekt for at levere det, som spillerne kalder Marshall-tonerne. Denne to kanaler forstærker hoved har 2ksecc83 forforstærker ventiler og 1ksecc82 effektforstærker ventiler, der er klar til rock cranked-up rør toner egnet til dem, der kan lide at spille en rørforstærker med en anstændig mængde volumen derhjemme.

forstærkeren er lukket på det ikoniske skabshoved, der bar Marshall til de øverste lag af forstærkerhusdesign med guldpaneler komplet med sorte og guldknapper. Kontrol til at forme og dial-in skarpe renser til stykket og kommanderende høj gain toner er den raffinerede afsnittet bas-mid-diskant med tone shift, ultra gain sektion bestående af en gain drejeknap plus volumen, klassisk gain volumen, reverb effekt og kanal Vælg knappen. På bagsiden af hovedet er en VEKSELSTRØMSLØJFE send og retur, i, emuleret udgang, lav tænd / sluk-knap og højttaler ud. 16 ohm impedans og brug kun korrekt højttalerkabel.

relateret emne:

• 5 Bedste guitarforstærkere til begyndere
    • 10 bedste guitarforstærkere Under $100