Boston University 2018 Annual Report

vuonna 2005 BU hyväksyi kolme neljästä hakijasta. Talvi-keväällä 2018 alle joka neljäs pääsi vuoden 2022 luokalle.

se, että hyväksymisasteemme on pudonnut 75 prosentista 22 prosenttiin, kertoo nopeasta nousustamme johtavana akateemisena ja tutkimuslaitoksena. Vuonna 2018 hakijoita oli ennätykselliset 64 481. Opiskelijat ilmoittautua ovat yhä erilaisia, akateemisesti aikaan, ja kunnianhimoinen.

vuoden 2022 fuksit tulevat lukioluokkansa huipulta ja heidän arvosanansa pistekeskiarvo on 3,71, ja heidän keskiarvonsa on 1421 (mukaan lukien SAT ja muunnettu laki). He ovat myös hyvin mielenkiintoinen joukko, aktiivisia kaikessa Unicefin kansallisneuvoston jäsenenä toimimisesta kaupunkipuutarhajärjestön perustamiseen ja 20 000 dollarin keräämiseen Make-a-Wish-säätiölle.

tuleva luokka on myös yksi meidän kirjavimmista—sekä rodullisesti että sosioekonomisesti—lähimuistiin. Lähes 40 prosenttia fuksit ovat vähemmistö opiskelijat, nimitys, joka sisältää ne Afrikkalainen Amerikan, latinalaisamerikkalainen, syntyperäinen Alaskan, syntyperäinen Havaijilainen, syntyperäinen amerikkalainen, ja Aasian syntyperä. Jaoteltuna, Luokka 2022 on 6,4 prosenttia afroamerikkalaisia opiskelijoita, 10,1 prosenttia latinalaisamerikkalaisia opiskelijoita, 22 prosenttia Aasialaisamerikkalaisia opiskelijoita, 32,7 prosenttia valkoisia opiskelijoita, ja 23,3 prosenttia kansainvälisiä opiskelijoita.

syksystä 2017 alkaen yliopisto laajensi merkittävästi sitoumustaan Pell-apurahan saajiin uudella stipendialoitteella, joka täyttää opiskelijoiden laskennallisen rahoitustarpeen kokonaan ilman lainaa. Stipendit mahdollistivat, osittain, lahja Bu johtokunnan jäsen Richard D. Cohen (CGS’67, Questrom’69) ja ovat tehneet merkittävän eron määrä pienituloisten opiskelijoiden kampuksella. Tänä vuonna Pell-stipendin saajia on yli 600 ja heistä yli 500 saa Cohen-stipendin täyteen tarpeeseen. ”Noin joka neljäs kotitalousopiskelija on Pell-apurahan saaja”, toteaa rehtori Robert A. Brown.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.